تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که ما را پس از مردنمان زیارت کند گویا ما را هنگام زنده بودنمان زیارت کرده است....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821192249




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استفاده از نرم افزار پذیرش در واحدهای اقامتی اجباری می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استفاده از نرم افزار پذیرش در واحدهای اقامتی اجباری می شود مشهد - ایرنا - مسوول واحدهای اقامتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: استفاده از نرم افزار پذیرش در تمام واحدهای اقامتی استان اجباری می شود.


یوسف بیدخوری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آمار دقیق از مسافران ورودی به مشهد نداریم و هر کس که از طریق اتوبوس، هواپیما و قطار وارد شهر شود را مسافر حساب می کنیم.
وی گفت: برای حل این مشکل و جمع آوری آمار دقیق از مسافرانی که در مشهد در واحدهای اقامتی رسمی اقامت دارند، نرم افزار جامعی به نام نرم افزار پذیرش را طراحی کرده ایم.
او افزود: با بکارگیری این نرم افزار هر واحد اقامتی مسافر ورودی خود را در نرم افزار ثبت می کند و این اداره کل به صورت پیوسته و آنلاین امکان کنترل آمار و میزان اقامت مسافران در این واحدها را دارا می باشد.
وی گفت: در گام اول استفاده از این نرم افزار در هتلهای مشهد اجرایی شد که از مجموع حدود 180 هتل بیش از 80 درصد کار با این نرم افزار را انجام می دهند و در مرحله دوم نیز مهمانپذیرها موظف به استفاده از این نرم افزار هستند.
وی اظهار کرد: تا پایان سالجاری تمام واحدهای اقامتی رسمی و زیر نظر اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان موظف به استفاده کامل از این نرم افزار می باشند.
بیدخوری افزود: می توان امیدوار بود با استفاده کامل از این نرم افزار بتوانیم آمار دقیق و قابل استنادی از میزان ورود مسافر به مشهد الرضا (ع) را داشته باشیم.
هم اکنون حدود یک هزار واحد اقامتی رسمی شامل هتل، هتل آپارتمان و مهمانپذیر در این استان با ظرفیت حدود 83 هزار نفر آماده خدمت به گردشگران داخلی و خارجی می باشد./3
7496 /664



05/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن