تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مردم اگر در يارى حق كوتاهى نمى كرديد و در خوار ساختن باطل سستى نمى نموديد، كسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820417936




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارگاه آموزشیˈفن بیان و نویسندگیˈدرفرهنگ سرای ملاثانی آغازبه کارکرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کارگاه آموزشیˈفن بیان و نویسندگیˈدرفرهنگ سرای ملاثانی آغازبه کارکرد اهواز-ایرنا - کارگاه آموزشی ˈفن بیان و نویسندگیˈدر فرهنگ سرای ملاثانی آغاز به کار کرد.


مدرس کشوری حائز رتبه برگزیده آموزش سخن وری و فن بیان این کارگاه آموزشی یکشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: این دوره به دعوت رییس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان باوی از چهارم مرداد در فرهنگ سرای ملاثانی این شهر برگزار و تاسوم شهریور روزهای شنبه ودوشنبه هرهفته از ساعت 14 تا 17 برگزار می شود.
استاد نعمت نعمتی شرکت کنندگان در این کارگاه را کارکنان دانشگاه ها، دبیران و آموزگاران آموزش و پرورش، دانشجویان و کارشناسان ادارات مختلف، هنرجویان تئاتر و دانش آموزان ذکر کرد و گفت: شرکت کنندگان دراین کارگاه از علاقه مندان به فن بیان هستند.
وی گفت: مباحثی مانند لحن و ریتم کلام در بیان، راه های بالا بردن اعتماد به نفس و کاهش استرس دراین کارگاه مطرح می شود و با استفاده از تمرین های تقویت حواس و حافظه، تنفس، صدا و دیگر موارد پرورش صدا به صورت کاربردی به تقویت بیان شرکت کنندگان و هنرجویان می پردازیم تا بتوانند در حضور دیگران بخوبی سخن بگویند.
این استاد فن بیان و نویسندگی خاطرنشان کرد: نداشتن اعتماد به نفس و ضعف حضور اجتماعی مختص به یک قشر خاص نیست، جه بسیار افراد ثروتمندی هستند که به ما مراجعه می کنند و می خواهند روش های رفع این نقیصه را بیاموزند.
وی افزود: این افراد به اصطلاح عموم ، دو دقیقه در حضور دیگران نمی توانند صحبت کنند چون به محض لب گشودن، دچار خشکی دهان، تپش قلب و لرزش در تمامی اندام هایشان می شوند.
نعمتی گفت: باید به سمتی برویم که آموزش ˈفن بیان و سخنوریˈ آن چنان گسترش یابد تا همگی افراد جامعه بتوانند در حضور دیگران بی هیچ اضطرابی سخن بگویند.
استاد نعمتی نویسنده کتاب ˈفن بیان و سخنوریˈ است که با رویکرد روان شناختی در سال گذشته توسط انتشارات بوتیمار به چاپ رسید که در دی ماه همان سال به چاپ دوم رسید و چاپ سوم آن نیز هفته ی گذشته منتشر شد و وارد بازار کتاب شد.
643/641



05/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن