تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر مردم به هنگامى كه بلاها بر آنان فرود مى آمد و نعمت ها از دستشان مى رفت، با نيت هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819407508




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زمان آغازصید میگودراستان بوشهریک روز به تاخیر افتاد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: زمان آغازصید میگودراستان بوشهریک روز به تاخیر افتاد بوشهر- ایرنا- معاون صید و بندرماهیگیری اداره کل شیلات استان بوشهر گفت:براساس تصمیم مدیریت صید زمان آغاز آزادسازی صید میگو در آب های این استان از روز ششم مرداد برای قایق ها به روز هفتم مرداد و برای دیگر شناورها از هشتم مرداد به 9 مرداد تغییر کرد.


عبدالحسن تنگستانی، یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: دلیل این تصمیم منجر به تاخیر، مصادف شدن هفتم مرداد با عید فطر و تعطیلات این عید همچنین مراسم ویژه این روز در بوشهر است.
وی ادامه داد: براساس این تصمیم 10 هزار صیاد بوشهری از ساعت 9 روز هفتم مرداد صید میگو را در آب های محدوده این استان در خلیج فارس آغاز می کنند.
وی اضافه کرد: هم اکنون 480 فروند لنج، 950 فروند قایق و 11 کشتی در استان بوشهر مجوز صید میگو دارند و خود را برای صید آماده کرده اند.
تنگستانی بیان کرد: شناورهای تفریحی و بدون هویت درمدت فصل صید میگو حق هیچ فعالیت صیادی در ندارند و پاسگاه های دریابانی باید با متخلفان برخورد کنند.
معاون صید و بندر ماهیگیری اداره کل شیلات استان بوشهر ادامه داد: پایان زمان صید پس از بررسی های پژوهشکده میگوی کشور مستقر در بوشهر با توجه به اصل حفاظت از ذخایر اعلام می شود.
وی برتوجه صیادان به اجرای مقررات و آیین نامه های فصل صید تاکید کرد و گفت: مناطق ممنوع صید شامل مناطق حفاظت شده اطراف رودخانه موند، ساحل هلیله و رودحله است که صیادان از تلاش برای صید در این مناطق باید خودداری کنند.
تنگستانی بدون پیش بینی میزان صید امسال اضافه کرد: صیادان پانال (فیلتر) چشمه مکعبی روی تور ترال برای کاهش صید ضمنی و جلوگیری از صید آبزیان نابالغ نصب کنند.
وی ادامه داد: براساس مجوزهای صید قایق های صیادی یک روز، موتورلنج ها چهار روز و کشتی ها 20 روز در هر سفر می توانند در دریا به صید بپردازند.
تنگستانی گفت: پارسال دو هزار و 200 تن میگو در یک ماه توسط صیادان در آب های استان بوشهر صید شد. ک/3
629/539 /675



05/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن