تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن ابتدا به سلام مى كند و منافق منتظر سلام ديگران است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820166670




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیستم برق رسانی بازار سنتی نهاوند ترمیم و اصلاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > همدان پیگیری مهر نتیجه داد/
سیستم برق رسانی بازار سنتی نهاوند ترمیم و اصلاح شد
نهاوند-خبرگزاری مهر: رئیس اداره برق شهرستان نهاوند گفت: با پیگیری های خبرگزاری مهر سیستم برق رسانی بازار سنتی نهاوند ترمیم و اصلاح شد.



به گزارش خبرنگار مهر، 15 مرداد ماه سال گذشته بود که خبرگزاری مهر گزارش خبری و تصویری در مورد وضعیت خطرناک برق بازار نهاوند تحت عنوان، "گرد خاکستر بازار سنتی نهاوند را به نظاره نشسته است/ سکوت هم گوش شنوا می خواهد" منتشر و اعلام کرد اگر به مشکلات بازار سنتی نهاوند رسیدگی نشود و بازار به حال خود رها شود حادثه ای پیش خواهد آمد که جبران آن غیرممکن و سخت خواهد بود. بعد از انتشار این گزارش مسئولان شهرستان نهاوند به خصوص رئیس اداره برق شهرستان نهاوند تعویض و ساماندهی سیم های برق و کابل های بازار نهاوند که مربوط به 70 سال گذشته بود را در دستور کار قرار داد و امروز به طور کامل پایان یافت. رئیس اداره برق شهرستان نهاوند صبح یکشنبه در مراسم بهره برداری از سیستم جدید برق رسانی بازار سنتی نهاوند اظهار داشت: بعد از انتشار گزارش مهر در مورد فرسوده بودن بازار سنتی نهاوند و بوجود آمدن محيط نا ايمن و حادثه خيز كه هر لحظه احتمال آتش سوزي و برق گرفتگي در بازاروجود داشت ساماندهی و ترمیم آن در دستور کار قرار گرفت.

ذبیح الله فاضل گفت: با توجه به رشد بار و فول بار بودن پست هوايي کوچه قرض داران و پست زميني جوانان برای تأمین برق بازار سنگ میل نهاوند نياز به تعديل بار پست ها بود. فاضل افزود:  به همین منظور اداره برق نهاوند با احداث دو هزار و 100متر كابل خودنگهدار و ايجاد نقاط رينگ و تعديل بار پست ها از طريق پست هاي همجوار قيصريه و توحيد و تامين برق از طريق دو فيدر بيست كيلو ولت ابوذر و بيمارستان و اصلاح 600انشعاب كابل سرويس و تعويض 40 دستگاه لوازم اندازه گيري معيوب اقدام به اصلاح سیستم برق  بازار کرده  است. وی ادامه داد: برای انجام اصولی و صحیح کار بازرسي لوازم اندازه گيري و شناسايي لوازم اندازه گيري معيوب، بارگيري از پست هاي تغذيه كننده، شناسايي انشعابات آلوده به غبر مجاز و محاسبه و نصب دستگا هاي حفاظت مانور در شبكه از جمله اقداماتی بود که قبل از اجرای پروژه انجام شد.

رئیس اداره برق شهرستان نهاوند با اشاره اینکه درترمیم و ساماندهی سیستم برق بازار نهاوند اقداماتی مانند تبدیل سه هزارو 500 متر کابل فشار ضعیف زمینی  فرسوده به کابل خود نگهدار، اصلاح 850عدد انشعاب كابل سرويس و تعويض 140دستگاه لوازم اندازه گيري معيوب انجام شده است، افزود: برای اجرا این پروژه 350 میلیون تومان هزینه شده است. ذبیح الله فاضل با بیان اینکه اجرای این پروژه یک سال طول کشیده است، گفت: رفع نقاط حادثه خيز، افزايش ضريب ايمني، كاهش تلفات، كاهش خاموشي هاي بي برنامه و اجراي نقاط رينگ فشار ضعيف با تامين برق از چهار پست هوايي و زميني از اهداف نهایی اجرایی این پروژه است. گفتنی است بازار سنگ میل نهاوند که راسته بازار کنونی نهاوند محسوب می شود متعلق به دوره قاجار است.


۱۳۹۳/۵/۵ - ۱۰:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن