تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خرج کردن در راه طاعت خدا دریغ مکن وگرنه دو برابرش را در راه معصیت او خرج خوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819931589




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجاوز به حریم و بستر رودخانه تالار متوقف می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار سیمرغ : تجاوز به حریم و بستر رودخانه تالار متوقف می شود ساری-ایرنا- فرماندار شهرستان سیمرغ از توقف تجاوز به حریم و بستر رودخانه تالار در محدوده این شهرستان خبرداد و گفت: با اعمال مصوبات اخیر جلسه حفظ حقوق بیت المال مازندران روند تجاوز به حریم و بستراین رودخانه در شهرستان پایان می یابد .


ˈ علی اصغر میرزاییˈ روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: 20 کیلومتر مسیراین رودخانه از شهرستان سیمرغ عبورمی کند که درسالهای اخیر تجاوز به حریم و بستر این رودخانه شدت گرفته است .
وی با اشاره به اینکه اکثر باغها در حریم رودخانه تالار در محدود شهرستان سیمرغ واقع است ، ادامه داد: باغداران مبادرت به تجاوز حریم و بستر رودخانه و تبدیل این زمینها به باغ کرده اند .
فرماندار شهرستان سیمرغ گفت:هم اکنون شاهد باغهایی با عمر درختان 15 ساله در حریم و بستر تجاوز شده رودخانه تالار در محدوده این شهرستان هستیم.
وی با تاکید بر ضرورت مقابله با روند تغییر کاربری زمینهای حاشیه رودخانه تالار ، ادامه داد:جلسه هفته گذشته شورای حفظ حقوق بیت المال مازندران بصورت ویژه در خصوص نحوه چگونگی برخورد و مقابله با روند تجاوز به این رودخانه برگزار شد.
به گفته میرزایی دراین جلسه مدیریت امور آب شهرستان های قائمشهر و سیمرغ مکلف به تهیه نقشه کامل مساحت اراضی رودخانه تالار اعم از بستر و حریم رودخانه در حوزه شهرستان سیمرغ شد .
وی ادامه داد: مدیر حقوقی آب منطقه ای مازندران با همکاری واحد حقوقی شهرستان سیمرغ آمار پرونده های موجود دردستگاه قضایی مبنی بر تجاوز به رودخانه تالار را تهیه و درصورت نیاز به مدارک جدید لایحه تنظیم برای رسیدگی به مراجع قضایی ارسال نماید .
فرماندار شهرستان سیمرغ رسیدگی فوق العاده به این پرونده ها در صورت صلاحدید رییس قوه قضاییه را نیز از دیگر مصوبات این جلسه اعلام کرد و گفت: مدت زمان سه ماه برای ساماندهی مناسب بستر و حریم رودخانه تالار در حوزه شهرستان سیمرغ در نظر گرفته شد .
رودخانه تالار بطول 150 کیلومتر از ارتفاعات خطیرکوه در منطقه چاشم سوادکوه سرچشمه می گیرد و در طول مسیر از درون و حاشیه شهرهای این استان مازندران عبور کرده و به دریای خزر می ریزد .ک/3
7329/608



05/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن