تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى‏آيد و آرز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801701300




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار بوشهر: نهایی شدن منطقه آزاد بوشهر درگرو مصوبه مجلس است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار بوشهر: نهایی شدن منطقه آزاد بوشهر درگرو مصوبه مجلس است بوشهر- ایرنا - استاندار بوشهر گفت: با توجه به تصویب پیشنهاد لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری - صنعتی بوشهر در شورای عالی مناطق آزاد کشور، نهایی شدن این مصوبه و راه اندازی این مطالبه دیرینه مردم استان بوشهر درگرو تصویب مجلس شورای اسلامی است.


ˈمصطفی سالاریˈ شامگاه شنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: پس از تصویب موضوع کارگروه تخصصی منتخب شورای عالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی، پیشنهاد لایحه ایجاد منطقه آزاد در بوشهر در جلسه امروز شورای عالی مناطق آزاد کشور که به ریاست معاون اول رییس جمهوری تشکیل شد، مطرح و مورد تصویب قرار گرفت.
وی اضافه کرد: دراین جلسه که با حضور 9 تن از وزرا و دو تن از معاونان رییس جمهوری تشکیل شد، پس از ارایه گزارشی پیشنهاد لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری - صنعتی بوشهر تصویب و مقرر شد در قالب لایحه ای از طرف دولت برای انجام سایر مراحل و موافقت نهایی به مجلس شورای اسلامی ارایه شود.
سالاری با تبریک این هدیه دولت تدبیر و امید در آستانه عید سعید فطر به مردم استان بوشهر تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد محدوده منطقه آزاد بوشهر پس از موافقت و تصویب قطعی و نهایی مجلس با نظر دولت مشخص شود.
استاندار بوشهر با بیان این که تصویب موضوع در مجلس نیازمند طی فرایند چند ماهه است، افزود: پس از تصویب و موافقت کمیسیون های تخصصی و تصویب در صحن علنی مجلس، این مصوبه ابلاغ می شود.
وی ادامه داد: همانطور که پیش از این وعده داده شده بود محدوده منطقه آزاد در خارج از حوزه شهر بوشهر است و به سبب این که همه زیر ساخت های مورد نیاز، اعم از فضاهای مسکونی، رفاهی و خدماتی در اراضی موجود در این منطقه پیش بینی شده است، ایجاد منطقه آزاد تاثیری در بهای زمین و مسکن در شهر بوشهر ندارد.
استاندار بوشهر گفت: با شکل گیری منطقه آزاد تجاری بوشهر شاهد رونق در فعالیت های اقتصادی و کاهش معضلات بیکاری در این استان و به تبع آن افزایش سرمایه گذاری درهمه زمینه ها خواهیم بود.
ایجاد منطقه آزاد بوشهر بیش از دو دهه است که از سوی مردم و مسوولان مختلف استان بوشهر همواره مورد پیگیری قرار گرفته بود که امروز پیشنهاد لایحه ایجاد آن در شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی کشور به تصویب رسید و درمرحله نهایی باید از سوی مجلس شورای اسلامی مورد بررسی و تصویب قرار گیرد. ک/3
628/539 / 1539



04/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن