تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818971541




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بررسی عدالت آموزشی در آزمون دستیاری در کمیسیون‌های تخصصی / این طرح نیاز به چکش کاری بیشتر دارد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:
بررسی عدالت آموزشی در "آزمون دستیاری" در کمیسیون‌های تخصصی / این طرح نیاز به چکش کاری بیشتر دارد
اگر چه فوریت طرح اصلاح عدالت آموزشی در آزمون دستیاری در مجلس رای نیاورده اما خود این طرح برای بررسی‌های بیشتر به کمیسیون‌های تخصصی می‌رود و جای نگرانی ندارد.


عزیزی فارسانی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: اگر چه فوریت طرح اصلاح عدالت آموزشی در آزمون دستیاری رای نیاورده اما خود این طرح برای بررسی‌های بیشتر به کمیسیون‌های تخصصی از جمله کمیسیون بهداشت و درمان آمده است.


وی گفت: خود طرح در حال بررسی است و جای نگرانی برای پزشکان ندارد چرا که عده‌ای رد قید فوریت را حمل بر بی‌عدالتی در نظر گرفته‌اند.


وی با بیان اینکه مجلس موارد فوریت طرح‌هایی را تایید می‌کند که برای کشور نقش حیاتی دارد خاطرنشان کرد: بررسی این طرح ضمن رعایت عدالت برای تمام مناطق و سهمیه‌ها خواهد بود به گونه‌ای که نه حق کسی که در مناطق محروم است ضایع شود و نه حق سایر گروه‌ها.


وی اظهار داشت: چالش پیش روی مناطق محروم نبود متخصص است که آن هم به علت عدم تمایل پزشکان به کار در این مناطق به علت مشکلات رفت و آمد و کمبود حقوق و مزایا است لذا در نظر گرفتن اندکی سهمیه برای داوطلبان مناطق محروم نه تنها نوعی بی‌عدالتی به حساب نمی‌آید بلکه نوعی آینده‌نگری و ایجاد عدالت برای کسانی است که در این مناطق قرار دارند.


وی تصریح کرد: زمانی عدالت ایجاد می‌شود که مناطق محروم از رنج نداشتن پزشک متخصص رها شوند و در خصوص سهمیه جانبازان و خانواده شهدا نیز برخی به اظهار نظرهایی دست زده‌اند که جای بازنگری دارد چرا که به عقیده بنده این سهمیه‌ها در جهت جبران فداکاری و جان‌فشانی افرادی است که برای امنیت نسل کنونی از آمال و آرزوهای خود دست شسته‌‌اند.




انتهای پیام/








تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن