تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مؤمن كم حرف و پر كار است و منافق پر حرف و كم كار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820249980




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رباني و دريساوي يک گام ديگر به بازي‌هاي آسيايي نزديک شدند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ مرداد ۱۳۹۳ (۱۴:۹ب.ظ)
رئيس هيئت دو و ميداني استان قم: رباني و دريساوي يک گام ديگر به بازي‌هاي آسيايي نزديک شدند رئيس هيئت دو و ميداني استان قم گفت: با انتخابي که از سوي فدراسيون دو و ميداني صورت گرفته 2 نماينده قم يک گام ديگر به حضور در بازي‌هاي آسيايي 2014 نزديک‌تر شدند.
به گزارش خبرگزاري موج، علي رضايي اظهار کرد: خوشبختانه در فهرستي که فدراسيون دو و ميداني از ورزشکاران اعزامي به بازي‌هاي آسيايي 2014 اينچئون کره جنوبي اعلام کرد نام ميلاد دريساوي و محمدمحسن رباني از استان قم نيز به چشم مي‌خورد.
وي با بيان اين‌که دو و ميداني‌کاران اعزامي به بازي‌هاي آسيايي معرفي شدند،‌ عنوان کرد: دو و ميداني‌کاراني که بايد در بازي‌هاي آسيايي اعزام شوند، توسط کميته ملي المپيک معرفي شدند و بدين ترتيب رباني در پرش با نيزه و دريساوي در پرش‌ سه‌گام براي اين اعزام انتخاب شدند.
رئيس هيئت دو و ميداني استان قم افزود: اسامي ملي‌پوشان دو و ميداني ايران براي حضور در بازي‌هاي آسيايي اينچئون اعلام شد که در اين بين حضور برخي ملي‌پوشان مشروط است و در پرتاب ديسک از بين احسان حدادي و برادران صميمي يک نفر اعزام مي‌شود.
وي خاطرنشان کرد: در پرتاب چکش کاوه موسوي و رضا مقدم در مواد 100 و 200 متر حسن تفتيان، رضا قاسمي و محمدحسين ابارقي، در 400 متر مهدي زماني و در رشته 4 در 100 متر امدادي تيم چهار نفره قاسمي، هاشمي، زماني، رحيمي و روحاني راهي کره جنوبي خواهند شد.
رضايي عنوان کرد: در مواد 800 و 1500 متر سجاد مرادي، در شرته 4 در 400 متر تيمي امدادي تيم چهار نفره قاسمي، تفتيبان و ابارقي و زماني،‌ در پرش طول محمد ارزنده، در پرش ارتفاع کيوان قنبرزاده، در پرش با نيزه محمدمحسن رباني،‌ در پرش سه گام ميلاد دريساوي و در رشته 10گانه هادي سپهرزاد نفرات مورد نظر کادر فني تيم ملي دو و ميداني براي اعزام به بازي‌هاي آسيايي هستند.
وي تصريح کرد: اين اعزام در حالي انجام مي‌شود که محمدمحسن رباني تيرماه سال‌جاري موفق به کسب مقام نخست پيکارهاي پرش با نيزه ليگ برتر دو و ميداني باشگاه‌هاي کشور شد در حالي که برگزاري رقابت‌هاي مرحله نخست فصل جديد ليگ برتر دو و ميداني قهرماني کشور همراه با معرفي نفرات برتر مسابقات در رشته‌هاي مختلف با حضور برترين‌هاي دو و ميداني کشور در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران صورت گرفت و نفرات برتر تمام مواد معرفي شدند.
رئيس هيئت دو و ميداني استان قم افزود: نماينده هيئت دو و ميداني استان قم يعني رباني در ماده پرش با نيزه با عبور از مانع پنج متر و 20 سانتي‌متر بار ديگر رقباي خود را از پيش رو برداشت و بدين ترتيب به عنوان قهرماني رشته پرش با نيزه مرحله اول ليگ برتر دو و ميداني کشور در سال 93 دست پيدا کرد.
وي يادآور شد: ميلاد دريساوي ديگر دو و ميداني‌کار قم موفق در حالي که مرحله نخست پيکارهاي فصل جديد ليگ برتر دو و ميداني باشگاه‌هاي کشور با شرکت هشا تيم به انجام رسيد توانست مقام قهرماني و عنوان رکورددار رشته پرش سه گام مسابقات را به خود اختصاص دهد.
رضايي اظهار کرد: دريساوي در جمع برترين‌هاي اين دوره موفق شد با رکورد 15 متر و 99 سانتي‌متر عنوان نخست ماده پرش سه گام را به خود اختصاص بدهد ضمن اين‌که دريساوي با اين ميزان پرش هم اکنون رکورددار رشته پرش سه‌گام کشور نيز محسوب مي‌شود.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن