تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غذا خوردن نزد مصيبت‏زدگان و با خرج آنان، از رفتارهاى جاهليت است و سنّت پيامبر صلى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821166369




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرقت سیم برق، شش روستای بخش مرکزی سرپل ذهاب را در خاموشی فرو برد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سرقت سیم برق، شش روستای بخش مرکزی سرپل ذهاب را در خاموشی فرو برد قصرشیرین - ایرنا - سرقت یک هزار و 500 متر سیم شبکه برق، شش روستای تابعه بخش مرکزی شهرستان سرپل ذهاب را در خاموشی فرو برد.


یک فرد آگاه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: سارقان جمعه شب با سرقت این مقدار سیم برق، موجب قطع برق اهالی این روستاها و بروز مشکلاتی برای مردم در گرمای تابستان شدند.
وی با بیان اینکه ارزش سیم های برق سرقت شده 80 میلیون ریال برآورده شده، افزود: از شب گذشته تاکنون برق اهالی روستاهای ˈعسگر خانی، کل داوود، سراب قلعه شاهین، مصطفا و نودهˈ قطع شده است.
این فرد که خواست نامی از او برده نشود، تصریح کرد: اقدامات پلیسی در خصوص شناسایی عوامل این سرقت در حال انجام است ضمن اینکه دستگاه قضایی شهرستان نیز مشغول بررسی این موضوع است.
به گفته وی، تا زمان طی مراحل رسیدگی به پرونده این سرقت توسط مراجع قضایی و انتظامی و خریداری سیم های جدید از سوی اداره برق و انجام عملیات جایگزینی شبکه برق این روستاها همچنان قطع است.
وی تاکید کرد: جمعه شب همچنین سیم های برق خط انتقال به روستای ˈقیتکˈ از توابع بخش مرکزی این شهرستان نیز مورد دستبرد سارقان قرار گرفت و مقداری سیم بسرقت رفت که این امر موجب قطع انشعاب برق اهالی این روستا شد.
عوامل انتظامی و پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی سرپل ذهاب با تشکیل پرونده ای مشغول بررسی در باره این سرقت هستند.
سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه بیش از 85 هزار نفر جمعیت دارد.ک/3
707/567/712



04/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن