تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):زيارت امام حسين عليه السلام را رها نكن و دوستان خود را هم به آن سفارش كن، كه در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815627720




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاثیرات بی نظیر آموزه های قرآنی باید در تمام مراحل زندگی مشهود باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تاثیرات بی نظیر آموزه های قرآنی باید در تمام مراحل زندگی مشهود باشد یزد - ایرنا - فرماندار تفت گفت: بهره گیری از قران نباید محدود به مسابقات باشد بلکه باید تاثیرات بی نظیر آموزه های مترقی قرآنی در تمامی مراحل زندگی افراد مشهود باشد.


به گزارش شنبه ایرنا محمود زارع در مراسم اختتامیه مسابقات قرآنی روستاهای بخش مرکزی افزود: قرآن کتابی انسان ساز است و برای تمام مشکلات امروز بشر راه حل و برنامه دارد.
وی به ویژگی های بی نظیر و ممتاز قرآن کریم، این معجزه الهی اشاره کرد و گفت: قرآن کریم کتابی انسان ساز است و برای تمام مشکلات امروز بشر راه حل و برنامه دارد.
فرماندار تفت قرآن کریم را بهترین برنامه عمل برای زندگی انسانها عنوان کرد و افزود: قرآن کریم باید در همه مراحل زندگی ما نمود یافته و برنامه عملی برای زندگی روزمره افراد باشد.
زارع به برگزاری مسابقات قرآنی روستاهای بخش مرکزی تفت اشاره کرد و ادامه داد: برگزاری این گونه مسابقات قرآنی، کمک خوب و موثری به ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه می کند.
وی با تجلیل از دست اندر کاران برگزاری این دوره از مسابقات به ویژه بخشداری مرکزی تفت، بر گسترش و توسعه دامنه برگزاری این مسابقات به سایر مناطق تاکید کرد.
عالی ترین مقام اجرایی شهرستان افزود: باید تلاش شود در کنار حفظ، قرائت و ترتیل قرآن به مفاهیم این کتاب آسمانی نیز توجه ویژه صورت گیرد.
وی ادامه داد: توجه به بخش مفاهیم و آموزه های مترقی آیات قرآن می تواند کمک شایانی به نهادینه کردن اخلاق اسلامی و انسانی در جامعه نماید که به لطف خدا در این دوره از مسابقات شاهد آن بودیم که جای قدردانی دارد.
وی افزود: بی شک توجه به مفاهیم قرآنی می تواند بر نورانیت و تاثیر این کتاب الهی بر زندگی انسانها بیافزاید.
در این مراسم با اهداء لوح تقدیر و جوایزی از برگزیدگان مسابقات قرانی در بخشهای مختلف تجلیل شد.ک/1
7547/650



04/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن