تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):همان گونه كه قوام جسم، تنها به جانِ زنده است، قوام ديندارى هم تنها به نيّت پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815716060




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیشرفت وتوسعه صنعت دفاعی با روحیه بسیجی میسر می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: جانشین وزیر دفاع: پیشرفت وتوسعه صنعت دفاعی با روحیه بسیجی میسر می شود تهران - ایرنا - جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه پپیشرفت و توسعه صنعت دفاعی با روحیه بسیجی میسر می شود، گفت: بسیجیان وزارت دفاع باید با توسعه فرهنگ بسیجی و روحیه حماسی و مدیریت جهادی، نقش اساسی در عرصه پیشرفت صنعت دفاعی و تولید قدرت ملی برای ارتقای توان بازدارندگی نظام مقدس اسلامی ایفا کنند.


به گزارش ایرنا از وزارت دفاع، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» در گردهمایی بسیجیان وزارت دفاع با اشاره به فرمایش حکیمانه مقام معظم فرماندهی کل قوا مبنی بر اینکه «بسیج متن حرکت نظام است و همه باید بسیجی باشیم»، افزود: اگر تلاش و جهاد مخلصانه رزمندگان نیروهای مسلح و بسیجیان جان بر کف در دوران دفاع مقدس نبود، یقیناً امروز نظام اسلامی به این درجه از عزت ، اقتدار و شکوه نمی رسید.
وی با تبیین جایگاه خطیر وزارت دفاع در نیروهای مسلح ادامه داد: همانطور که فرمانده معظم کل قوا فرمودند « وزارت دفاع حساس ترین نقطه نظام است»، از این رو بر همه متخصصان متعهد صنعت دفاعی و دانشمندان جوان و باانگیزه فرض است تا در این جایگاه مقدس و سرنوشت ساز تمام همت و توان خود را برای تقویت بنیه دفاعی کشور بسیج کرده و در این راستا بسیجیان صنعت دفاعی در خط مقدم این جهاد قرار دارند و بسیجیان به خوبی در دوران دفاع مقدس و بعد از آن در عرصه های سازندگی ثابت کرده اند که از ظرفیت و توان بالایی در تحقق آرمان های والای انقلاب اسلامی برخوردارند.
جانشین وزیر دفاع با بیان اینکه وزارت دفاع موظف است نیازها و تجهیزات مورد نیاز نیروهای مسلح را در تمامی ابعاد تامین کند، تصریح کرد: وزارت دفاع همواره در تلاش است تا با رصد تغییرات تهدیدات دشمنان، تجهیزات و فن آوری متناسب با تهدیدات روز را در اختیار نیروهای مسلح قرار دهد و اگر روحیه بسیجی و معرفت بسیجی در بین کارکنان وزارت دفاع فراگیر شود، این مسوولیت سنگین با موفقیت هر چه بیشتر انجام خواهد شد .
امیر حاتمی با بیان اینکه ملت سربلند ایران اسلامی با صلابت و اقتدار توانسته طی 35 سال گذسته با انواع دشمنی و توطئه استکبار جهانی مسیر رشد و پیشرفت را به خوبی طی کند، خاطرنشان کرد: بسیجیان وزارت دفاع باید با توسعه فرهنگ بسیجی و روحیه حماسی و مدیریت جهادی، نقش اساسی در عرصه پیشرفت صنعت دفاعی و تولید قدرت ملی برای ارتقا توان بازدارندگی نظام مقدس اسلامی ایفا کنند.
جانشین وزیر دفاع با بیان اینکه بی تردید بسیج و فرهنگ و تفکر بسیجی به عنوان یکی از رموز ماندگاری و بالندگی انقلاب و اقتدار کشور از مهم ترین عوامل ناکامی و شکست جبهه استکبار جهانی در مصاف با ملت ایران بوده است، تاکید کرد: بسیج با نشان دادن قابلیت ها و ظرفیت های بزرگ و برخورداری از تاثیرگذاری های راهگشا و سرنوشت ساز تحت تعالیم الهی حضرت امام(ره) و منویات و راهبردهای مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) هم اکنون به مدلی کارآمد و فراملی در عرصه جهانی تبدیل شده است.
امیر حاتمی با بیان اینکه باید در وزارت دفاع بیش از 50 هزار بسیجی داشته باشیم، گفت: امروز بحمدالله وزارت دفاع به برکت خون پاک سه وزیر شهید و هزار شهید صنعت دفاعی و با تلاش بسیجیان عزیز به موفقیت های چشمگیری دست یافته است و باید تلاش شود فرهنگ بسیجی بیش از پیش در وزارت دفاع و در بین کارکنان فراگیر شود.
اجتمام(1) ** 7029 ** 1071



04/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن