تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819200213




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعامل سه جانبه دانشگاه، صنعت و دولت لازمه پیشرفت کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob فرماندار ویژه شهرستان ری: تعامل سه جانبه دانشگاه، صنعت و دولت لازمه پیشرفت کشور است شهرری- ایرنا -معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری: تعامل سه جانبه دانشگاه، صنعت و دولت لازمه پیشرفت کشور است.


به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی فرمانداری ری،ˈهدایت الله جمالی پورˈدر دیدار با روسای دانشگاهها و موسسات آموزش عالی شهرستان ری، ضمن تاکید بر ضرورت وجود تعامل بین دانشگاهها و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان اظهار داشت: دانشگاه ها ظرفیت کارشناسی و تخصصی خوبی در اختیار دارند و این ظرفیت مناسب می تواند در خدمت توسعه شهرستان قرار گیرد.
وی افزود: هم اکنون ارتباط مناسبی بین دانشگاهها و دستگاه های اجرایی وجود ندارد و اگر هم هست از هم گسسته و ضعیف است لذا ادامه این وضعیت مانع توسعه و پیشرفت شهرستان می شود و این روند باید به نفع پیشرفت شهرستان تغییر کند.
فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه، یادآور شد: مشکل اساسی امروز کشور عدم شناخت دستگاه های اجرایی از توان و ظرفیت دانشگاه ها و نیز عدم آگاهی دانشگاه ها از نیاز دستگاه های اجرایی است.
جمالی پور با بیان اینکه، دانشگاه، صنعت و دستگاه های اجرایی در کشور ها سالهاست با هم غریبه هستند و هر یک کارخاص خود را انجام می دهد، افزود: آنها بدون آگاهی از نیاز یک دیگر تنها کار خود را انجام می دهند که این علاوه بر هدر دادن سرمایه می تواند معضل بزرگی برای کشور در آینده ایجاد کند.
وی تعامل سه جانبه دانشگاه، صنعت و دولت را لازمه پیشرفت کشور دانست و تاکید کرد:تمام کشورهای که مسیر توسعه را به سرعت طی کرده اند ارتباط این سه ضلع مثلث یعنی دولت، دانشگاه و صنعت را درست کرده اند و ما ناگزیر از توجه جدی به این موضوع هستیم.
معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری همچنین با اشاره به خطرات زیست محیطی شهرستان تصریح کرد: شهرستان ری از حیث زیست محیطی در شرایط خوبی نیست و مورد تهدید آلودگیهای هوا،خاک و آب واقع شده است.
جمالی پور اظهار داشت: ما از دانشگاه ها انتظار داریم با انجام مطالعات کارشناسانه دستگاه های اجرایی ذیربط را در رفع معضلات زیست محیطی شهرستان یاری نمایند.
وی همچنین با بیان اینکه، امروزه نخبگان نقش کلیدی و تاثیر گذاری در هدایت مدیریت های اجرایی و شهری دارند، اظهار امیدواری کرد نخبگان علمی، فرهنگی و اجتماعی کشورمان با درک مناسب از نقش خویش در هدایت مدیریت کشور رسالت تاریخی خود را در این برهه از زمان ایفا نمایند.
در ادامه این نشست روسای پنج دانشگاه مهم شهر ری شامل دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام (شهرری)، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قیامدشت، دانشگاه پیام نور شهر ری،دانشگاه فرهنگیان،دانشگاه پیام نور شهر حسن آباد و دانشگاه علوم و قرآن حدیث دیدگاه ها و نظرات خود را ارائه کردند.
703

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





30/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن