تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820079489




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش سود خالص کیا موتورز در سه ماهه دوم سال


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
کاهش "سود خالص" کیا موتورز در سه ماهه دوم سال
شرکت خودروسازي کياموتورز کره جنوبي امروز جمعه از کاهش بيش از سيزده درصدي سود اين شرکت در سه ماهه دوم سال جاري ميلادي خبر داد .
به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه از سئول، کياموتورز دومين شرکت بزرگ خودروسازي کره جنوبي اعلام کرد سود خالص اين شرکت در پي کاهش فروش ناشي از افزايش ارزش وون و لطمه به صادرات خودروهاي توليدي ، در سه ماهه دوم سال 2014 بالغ بر سيزده مميز سه دهم درصد کاهش يافته است .  

سود خالص کياموتورز براي سه ماه آوريل تا ژوئن حدود يک تريليون وون معادل 988 ميليون دلار برآورد شده است .

اين در حاليست که سود عملياتي شرکت در طول سه ماهه دوم حدود 31 مميز هفت دهم درصد کاهش يافته  و بالغ  بر769 ميليارد وون برآورد مي شود.  
در بيانيه کياموتورز تاکيد شده است با توجه به بالا ماندن ارزش وون ، ميزان سوددهي به نحو چشمگيري کاهش نشان مي دهد زيرا صادرات حدود 75 درصد از تجارت اين شرکت را به خود اختصاص داده است .  

ارزش واحد پول کره جنوبي در برابر دلار طي سه ماه دوم سال 2014 بيش از هشت درصد افزايش يافته است که اين رقم در شش سال گذشته بيسابقه بوده است .  

اين بيانيه مي افزايد سياست عدم ارائه تخفيف که با توجه به محبوبيت مدل هاي جديد اين شرکت خودروسازي در خارج از کشور پيگيري مي شود ، در کنار هزينه هاي بازاريابي مقرون به صرفه مانع از سقوط هر چه بيشتر درامدهاي کياموتورز شده است .  

شرکت کياموتورز همچنين پيش بيني کرده است با توجه به رقابت شديدتر شرکتهاي رقيب و نوسانهاي مختلف در بازارهاي مالي جهان ، احتمالا اين شرکت در نيمه دوم سال 2014 با چالش هاي بيشتري روبرو خواهد بود .
انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۶:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن