تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن نرمخوست و براى برادرش جا (ى نشستن) باز مى كند و منافق درشتخوست و جا را بر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814728252




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس امور ایثارگران ارتش: موج اسلام گرایی و استکبار ستیزی جهان را فرا گرفته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس امور ایثارگران ارتش: موج اسلام گرایی و استکبار ستیزی جهان را فرا گرفته است شهرری - ایرنا - رییس امور ایثارگران ارتش جمهوری اسلامی گفت: موج اسلام گرایی و استکبار ستیزی که جهان را فرا گرفته نشان از قدرت جبهه مقاومت و ناتوانی نظام سلطه است.


امیر سرتیپ داود کاظمی روز جمعه بمناسبت راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ایرنا با بیان اینکه روز قدس به تعبیر امام راحل روز اسلام است، اظهار داشت: قدس و سرزمین فلسطین تنها مربوط به مردم آن منطقه نیست، چرا که این سرزمین امروز از پیکره جهان اسلام است.
کاظمی با بیان اینکه دنیای اسلام باید با تکیه بر مشترکات خود، دست رژیم صهیونیستی غاصب را از سرزمین های مسلمانان کوتاه کند از روز جهانی قدس به عنوان روز نمایش وحدت و همبستگی جهان اسلام در برابر رژیم نامشروع صهیونیستی یاد کرد.
وی با بیان اینکه عظمت و پایداری مسلمانان جهان در برابر ظلم و استکبار در راهپیمایی روز جهانی قدس نمایان شده است افزود: مردم همیشه در صحنه با مشت های گره کرده و گام های استوار در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند.
رییس امور ایثارگران ارتش به اهمیت روز قدس امسال اشاره و تصریح کرد: امسال در ماه مبارک رمضان، سرزمین غزه زیر گلوله و بمباران های بی وقفه نظامیان رژیم صهیونیستی قرار گرفت و این مردم امروز آمده اند تا با صدای بلند این وحشی گری ها را محکوم کنند.
کاظمی روز جهانی قدس را مقدمه ای برای محو کردن رژیم صهیونیستی دانست و گفت: امام خمینی (ره) تنها فردی بود که آمریکا و کشورهای غربی از او هراس داشتند و نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس توسط ایشان سبب همدلی مسلمانان شد.
وی محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و نوار غزه، اظهارداشت: روز جهانی قدس امسال به علت فجایعی که این رژیم جعلی و غاصب در غزه آفریده و می آفریند از ویژگی خاصی برخوردار است و رساندن فریاد مظلومیت مسلمانان غزه حداقل وظیفه ای است که هر مسلمان در این زمان باید انجام دهد.
تهرام/687//1348



03/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن