تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):تلاوت کننده سوره حدید و واقعه و الرحمن در آسمانها و زمین اهل بهشت خوانده می شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820129934




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم کرج با سر دادن شعار مرگ بر اسراییل از مردم غزه دفاع کردند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > البرز در روز جهانی قدس/
مردم کرج با سر دادن شعار مرگ بر اسراییل از مردم غزه دفاع کردند
کرج - خبرگزاری مهر: طنین صدای شهروندان کرجی با سر دادن شعار مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا در آسمان کرج پیچید و با حضورشان در مراسم راهپیمایی روز قدس جهانیان را به بیداری اسلامی فرا خواندند و در حمایت از مردم مظلوم غزه جنایات رژیم غاصب اسراییل را محکوم کردند.



به گزارش خبرنگار مهر، جمعیت زیادی با پای پیاده و با طی کردن مسیرهای طولانی خود را به مصلی کرج رساندند، کودکان، نوجوانان پدران و مادران زیادی در این جمع حضور داشتند. جانبازان 8 سال جنگ تحمیلی نیز در میان جمعیت دیده می شوند و بی توجه به گرمای هوا ویلچر خود را به سختی به راه می برند. زنان و مردان میانسال و پیر نیز با حمل پلاکاردهایی که بر رویشان نوشته شده است مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل در مراسم راهپیمایی روز قدس شرکت کرده‌اند. در میان جمعیت هیئت های ورزشکاران نیز دیده می شود با لباس‌های رزمی و با حمل پلاکاردها و سر دادن شعارهای مرگ بر اسراییل حمایت خود را از مردم بی دفاع غزه اعلام می کنند. طوماری تهیه شده است که مردم حاضر در مراسم با امضای آن جنایات اسراییل غاصب را محکوم می کنند.

خانواده‌های شهدا و ایثارگران نیز حضور دارند، یکی از مادران شهید در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب اظهار داشت: دیدن تصاویر کشتار مردم غزه دل هر انسانی را به درد می آورد. این مادر شهید در ادامه تاکید کرد: ما نمی توانیم در مقابل چنین حملات وحشیانه‌ای در خانه هایمان بنشینیم و بیخیالی طی کنیم، باید به جهانیان ثابت کنیم که بی تفاوت نیستیم. وی اضافه کرد: فرزندم برای دفاع از ایران در جنگ تحمیلی به شهادت رسید، اگر برای دفاع از غزه احتیاجی به دیگر فرزندانم باشد با رضایت کامل آنان را راهی خواهم کرد تا در راه دفاع از ارزش های اسلامی و برای دفاع از مردم بی دفاع غزه به شهادت برسند.

این مادر شهید خاطرنشان می کند: ننگ بر کسانی که چنین جنایاتی را مشاهده کنند و سکوت اختیار کنند، سکوتشان به بهایی بی آبرویی خواهد بود و هیچ دردی بدتر از زندگی با بی آبرویی در میان مردم با آبرو نیست. یکی دیگر از شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب تالکید کرد: ما با حضور در مراسم راهپیمایی روز قدس با مردم بی دفاع غزه که در این 18 مورد حملات وحشیانه رژیم صهیونیست همدردی می کنیم و به آنان می گویم که تنها نیستند و ما در کنار آنان هستیم. وی در ادامه اضافه کرد: رژیم اسراییل باید از صفحه روزگار محو شود و فلسطینی ها با اختیار حکومت خود را برگزینند. در پایان؛ شهروندان کرجی با زیر پا نهادن پرچم رژیم اسراییل به همگان ثابت کردند که از هیچ قدرتی واهمه ای ندارند و با تمام توان در مقابل زورگویان خواهند ایستاد.




۱۳۹۳/۵/۳ - ۱۶:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن