تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821238051




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشتار مسافران توسط طالبان


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: کشتار مسافران توسط طالبان


افراد مسلح دو خودرو را در جاده‌ای در استان غور در مرکز افغانستان متوقف کردند و حدود ۱۵ مسافر آن را به قتل رساندند. فهیم قیم رئیس پلیس استان غور این حمله را که شامگاه پنجشنبه صورت گرفت، تایید و شورشیان طالبان را عامل آن معرفی کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، عبدالحی خطیبی سخنگوی استاندار غور روز جمعه به خبرگزاری فرانسه گفت: مهاجمان از مسافران خواستند به صف بایستند و یکی پس از دیگری آنها را کشتند.وی افزود یک مرد موفق به فرار شد و بقیه با شلیک گلوله به سر و قفسه سینه کشته شدند.قربانیان 11 مرد، سه زن و یک کودک هستند.
کشتار مردم توسط طالبان
به گزارش خبرگزاری فرانسه از هرات، فعالان بشردوست فنلاندی که روز پنجشنبه با تاکسی در هرات تردد می کردند، به دست افراد مسلح کشته شدند. شهر هرات، چهارراه بزرگ غرب افغانستان به شمار می رود. این منطقه‌ی افغانستان در مقایسه با جنوب کمتر در معرض خشونت‌ها قرار داشته است.شش افغان نیز در حمله‌ای انتحاری در استان دور افتاده تخار (شمال افغانستان) کشته شدند. هیأت نمایندگی سازمان ملل در افغانستان  در گزارش شش ماهه خود درباره قربانیان غیرنظامی مناقشه افغانستان،  شمار غیرنظامیان کشته یا زخمی شده در نبردها، بر اثر بمب‌های دست‌ساز یا در حملات انتحاری در فاصله اول ژانویه تا 30 ژوئن 2014  نسبت به دوره مشابه پارسال 24 درصد افزایش یافته است.


جمعه ۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن