تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حق، سنگين و تلخ است و باطل، سبك و شيرين و بسا خواهش و هوا و هوسى كه لحظه اى بيش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799565532




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هدیه های کودکان ایرانی به بچه های غزه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob هدیه های کودکان ایرانی به بچه های غزه ارومیه - ایرنا - کودکان ارومیه ای در راهپیمایی روز قدس امسال، اسباب بازی های متعدد خود اعم از تفنگها، شمشیرها و عروسکها را به همراه داشتند تا آنها را به کودکان غزه هدیه کنند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، جمعی از کودکان ارومیه ای که به همراه خانواده های خود در مراسم راهپیمایی روز قدس امسال شرکت داشتند گفتند: راه کودکان کشته شده غزه و نوجوانان حماسه آفرین فلسطین را تا نابودی اسراییل غاصب ادامه می دهند و هدایای خود را برای رساندن آنها به دست کودکان غزه ای به همراه خود آوردند.
ملیسا اوفاقی هفت ساله به خبرنگار ایرنا گفت وقتی کودکان غزه را زخمی دیده برای آنان گریه کرده است چون می داند که کودکان تحمل سختی و بمبهای اسراییل و موشکهایش را ندارند.
وی افزود: اسراییل مانند یک هشت پای وحشتناکی است که خودخواهی اش باعث شده تا کودکان غزه خونین شوند و مادرهایشان نیز همیشه چشمانشان گریان باشد.
ملیسا گفت: عروسکش را برای اینکه برای کودکان غزه ای لالایی بخواند به جمعیت هلال احمر می دهد تا به آنها هدیه کنند.
رضا محمدی پسربچه 10 ساله ووشوکاری نیز که در راهپیمایی با شمشیری شبیه ذوالفقار آمده بود گفت: من با شمشیرم آمده ام تا بگویم که هم با شمشیر و هم با زبانم امروز لرزه بر اندام اسراییل می اندازم و به کودکان غزه می گویم که همیشه ما حامی شان هستیم و شمشیرهای ما و قلمهایمان همیشه بر علیه اسراییل غاصب است و تا نابودی اسراییل همراه کودکان فلسطین و پشتیبان کودکان غزه ایم.
وی افزود: کودکان غزه باید بدانند که ما برادر آنها هستیم هر چند دوریم ولی همیشه هوای آنها را داریم و شمشیر خودم را به مسوولان رساندن کمکهای ایرانیان به غزه می دهم تا به دست به کودکان غزه ای برساند چون پدرم می گوید آنها اسلحه ندارند تا بجنگند.
حسین علیزاده هشت ساله که همراه مادرش با لباسی مزین به شعار (یا علی اصغر) و همراه با اسباب بازی تفنگش آمده بود نیز گفت: آمده ام تا تفنگم را به بچه های غزه ای هدیه کنم چون مادرم می گوید آنها بی اسلحه مانده اند و بی گناه با موشکهای اسراییلی کشته می شوند.
این کودک ارومیه ای گفت: من پولهای قلکم را نیز به آنها هدیه می کنم تا مادرشان برای آنها در هنگام درد و گریه و برای تسکین زخمهایشان ماشین و عروسک بخرد و گریه نکنند.
وی ادامه داد: من همیشه گریه بچه ها و مادرهای غزه ای را در ماه رمضان از تلویزیون می دیدم ولی نمی دانستم که آنها این همه در شهر ما طرفدار و دوست دارند امیدوارم بچه های غزه ای هم ببینند که ما دوستانشان و همراه آنها هستیم و راهشان را ادامه می دهیم.
آیناز محمودی دختر 9 ساله ارومیه ای نیز در این باره گفت: پدرم کارگر است و برای جایزه قبولی من در امتحانات، عروسک و یک تفنگ خریده است و من تفنگ و عروسکم را به بچه های غزه می دهم تا غصه هایشان کم شود چون آنها تنها نیستند.
حضور کودکان کم سن و سال در راهپیمایی امروز مردم ارومیه در حالی که یک دست در دست والدین داشتند و با دست دیگر شعار مرگ بر اسراییل سر می دادند جلوه خاصی به راپیمایی روز قدس امسال داده بود.
سی و پنجمین راهپیمایی مردم ایران اسلامی امروز باشکوه بسیار همزمان با سراسر کشور در تمامی شهرهای استان آذربایجان غربی برگزار شد.
امام خمینی (ره) در شانزدهم مردادماه سال 58، در پیام ویژه ای، جمعه آخر ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نامیدند و از آن روز تاکنون، شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا همچنان بر زبان تمامی مسلمانان جهان جاری و ساری است.
7125/581

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





03/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن