تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819240727




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حاشیه راهپیمایی روز قدس/ نقاشی کودکان ایلامی در حمایت از کودکان غزه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob حاشیه راهپیمایی روز قدس/ نقاشی کودکان ایلامی در حمایت از کودکان غزه ایلام- ایرنا- راهپیمایی روز جهانی قدس در ایلام حاشیه های جالب توجه فراوانی داشت که یکی از آنها کشیدن نقاشی کودکان ایلامی حاضر در این آیین برای همدردی و نشان دادن مظلومیت کودکان بی دفاع غزه بود.


به گزارش ایرنا، امروز و در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس ایستگاه نقاشی با موضوع حمایت و همدردی با کودکان غزه به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپا شد که با استقبال چشمگیر خانواده ها و کودکان ایلامی رو به رو شد.
صدها کودک دختر و پسر ایلامی امروز با حضور در این ایستگاه، نقاشی های خود را برای کودکان غزه کشیدند تا نشان دهند که به یاد آنان هستند و هیچ وقت درد و رنج همسالان مسلمان خویش را در فلسطین فراموش نخواهند کرد.
استقبال از این ایستگاه نقاشی به حدی فراوان بود که افزون بر راهپیمایان و کودکان و نوجوانان دختر و پسر، مسوولان ایلام و «صدرالدین شریعتی» سخنران آیین راهپیمایی روز جهانی قدس نیز از آنان دیدن کردند.
همچنین امروز در حاشیه راهپیمایی امروز نمایشگاه عکس و پوستر در موضوع «تاثیر ویرانگر ماهواره بر خانواده و راهکارهای مقابله با آن» در شهر ایلام برپا شد.
این نمایشگاه به همت و همکاری بسیج و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام برپا شد که راهپیمایان ایلامی نیز از آن دیدن کردند. ک/3
7171/565

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





03/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن