تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خدا قسم سه چيز حق است: هيچ ثروتى بر اثر پرداخت صدقه و زكات كم نشد، در حق هيچ كس ستم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819192966




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور پر رنگ زنان و کودکان ايراني براي حمايت از مردم غزه/ دولت بهترين هديه را به فعالان اقتصادي داد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ مرداد ۱۳۹۳ (۱۲:۱۲ب.ظ)
نهاونديان: حضور پر رنگ زنان و کودکان ايراني براي حمايت از مردم غزه/ دولت بهترين هديه را به فعالان اقتصادي داد دولت تدبير و اميد ثبات بازار، امنيت و قابليت پيش بيني در بازار را به عنوان بهترين هديه به فعالان اقتصادي داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، محمد نهاونديان رييس دفتر ريييس جمهور در جمع خبرنگاران با اعلام اين مطلب گفت: براي فعالان اقتصادي هيچ هديه اي بهتر از اين نيست که محيط کسب و کار، قابليت برنامه ريزي و پيش بيني را داشته باشند.
وي افزود: ثبات بازار و نبود التهاب در آن مي تواند به سرمايه گذاران اين امکان را بدهد که بر روي بازار حساب باز کنند.
وي با اشاره به اشتياق هيات هاي تجاري براي حضور و سرمايه گذاري در ايران تصريح کرد: اشتياق هيات هاي تجاري براي حضور در ايران بخشي به دليل توافقات انجام شده و مسائل ديپلماسي است اما بخش عمده اين تمايلات از سوي هيات هاي تجاري براي حضور در ايران از ثبات در بازار کشور و قابليت پيش بيني بازار ايران ناشي مي شود.
رييس دفتر رييس جمهور در خصوص حضور مردم در راهپيمايي روز قدس اذعان داشت: اتفاقات غير انساني که در غزه رخ داده قطعا مردم مسلمان و آزاده سراسر دنيا به ويژه مردم ايران را به شدت ناراحت کرده است.
وي افزود: روز قدس فرصتي است تا مردم واکنش خود را نسبت به اقدامات جنايت کارانه اي که در غزه صورت گرفته است نشان دهد بنابراين بايد مردم ما در اين راهپيمايي حضور جدي و قوي تر داشته باشند.
رييس دفتر رييس جمهور با اشاره به جناياتي که در غزه عليه زنان و دختران آنان صورت گرفته است، متذکر شد: بر اساس دعوت رييس جمهور از مردم براي حضور در راهپيمايي روز قدس بايد زنان، دختران و کودکان ما در راهپيمايي روز قدس حضور پر شکوه تري داشته باشند تا انزجار خود را از نيات غير انساني رژيم صهيونيستي اعلام کنند.
نهاونديان در پايان ابراز داشت: مهم ترين پيام روز قدس اعلام انزجار مردم از رژيم صهيونيستي و ظلم و ستم آنان عليه مردم بي گناه است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن