تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه از رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى تقاضا مى‏شد، اگر ايشان آن را مى‏خواستن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815624261




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فریاد مرگ بر امریکا و اسرائیل در زادگاه امام( ره ) طنین انداز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob فریاد مرگ بر امریکا و اسرائیل در زادگاه امام( ره ) طنین انداز شد خمین- فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل روز جمعه همزمان با روز جهانی قدس با حضور گسترده و پرشور مردم در زادگاه بینانگذار انقلاب اسلامی طنین انداز شد.


مردم غیور و شهیدپرور شهرستان خمین در مسیر راهپیمایی از میدان پانزده خرداد تا مقابل مصلای امام خمینی(ره) با سردادن فریادهای ˈمرگ بر اسرائیلˈ، فلسطین غرق خون است اسرائیل سرنگون استˈ، ˈدشمن کرده ویران غزه مظلوم ماˈ،ˈ مرگ بر آمریکاˈ، خشم و انزجار خود را از جنایت های وحشیانه رژیم غاصب اسرائیل اعلام کردند.
شرکت کنندگان در راهپیمایی هم چنین فریاد ˈبه خاک و خون کشیده، کودک معصوم ماˈ ، ˈجنایت اسرائیل جنایت آمریکاستˈ، ˈاسرائیل مرگت باد آمریکا ننگت بادˈ،ˈ داعشی و تکفیری عامل اسرائیلند، با همه جنایت گروهکی ذلیلندˈ، ˈآتش به جان مردم از شرر آمریکاست، خیانت صهونیست زیر سرآمریکاستˈ، ˈیا زهراˈ و ˈمرگ بر انگلیسˈ سر دادند.
ˈفریاد رهبر ما مرگ بر آمریکاˈ، ˈ قدس تبلور شکوه است این نشانگر وحدت دین استˈ ˈشعار مجلس ما مرگ بر آمریکاˈ، ˈفریاد دولت ما مرگ بر اسرائیلˈ، ˈقدس مقدس قبله مسلمین است اسیر سرپنجه مشرکین استˈ، ˈاین همه لشکر آمده به عشق رهبر آمدهˈ از دیگر شعارهای مردم خمین در روز جهانی قدس بود.
نماینده خمین در مجلس شورای اسلامی در جمع راهپیمایان گفت: روز قدس روز اسلام است و حفظ این روز موجب وحدت مسلمین جهان می شود.
ˈˈمحمد ابراهیم رضاییˈافزود: جنگی که امروز در کشورهای سوریه، عراق و غزه جریان دارد، بدلیل شکست آمریکا و اسرائیل در جنگ هایی مشابه نبرد 33 روز لبنان است.
وی گفت: مسوولیت ما صیانت از نظام، پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب ، بصیرت و شناسایی توطئه های دشمنان است که در این مسیر از هیچ تلاشی نبایستی کوتاهی کنیم.
وی بیان کرد: ملت فلسطین امروز یکبار دیگر با مقاومت مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهند کوبید.ک/2
8122/555/559

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





03/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن