تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815514984




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فریاد آرمانی مرگ بر اسرائیل در چهارمحال وبختیاری طنین انداز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob فریاد آرمانی مرگ بر اسرائیل در چهارمحال وبختیاری طنین انداز شد شهرکرد-ایرنا- مردم چهارمحال و بختیاری در نیم روز جمعه آخرین ماه مبارک رمضان با سردادن فریاد آرمانی ˈمرگ بر اسرائیلˈ حماسه ضد استکباری و ضد اسرائیلی را پدید آوردند.


به گزارش ایرنا، در نقاط مختلف چهارمحال وبختیاری اقشار مختلف مردم از جمله عشایر بختیاری، ورزشکاران ، بازاریان و کسبه و فرهنگیان و دانشجویان یک صدا جنایات صهیونیست ها در غزه را محکوم کردند.
مردم در این راهپیمایی یک بار دیگر با آرمان های اصیل انقلاب اسلامی ایران که همانا استکبار ستیزی و مبارزه با اسرائیل و حامیان اش ، تجدید میثاق کردند و حماسه ای ضد استکباری را به نمایش گذاشتند.
در این بین مسوولان نیز پیشگام مردم روزه دار و مومن چهارمحال و بختیاری در حقله اتحاد و همدلی راهپیمایی روز قدس حضوری چشمگیر داشتند.
آیین راهپیمایی روز قدس در شهرکرد از محل چهارراه بازار تا مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد و روزه داران شهرکردی بر لبان خویش شعار آرمانی مرگ بر اسرائیل را جاری کردند.
در آیین جهانی قدس مردم روزه دار یکپارچه از مظلومیت مردم بی دفاع فلسطین حمایت کردند و خواستار نابودی رژیم اشغالگر قدس و پایان دادن به کشتاره هجده روز اخیر رژیم اشغالگر قدس در نواره باریکه غزه شدند.
مردم دیگر شهرستان های استان نیز با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس حمایت خود را از آرمان های مردم فلسطین بویژه غزه اعلام کردند.
در شهرهای دیگر چهارمحال وبختیاری نیز آیین راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس با حضور خیل روزه داران و مردم حماسه آفرین این استان برگزار شد.
به گزارش ایرنا،روزه داران در چهارمحال وبختیاری پس از اتمام راهپیمایی در قطعنامه اقدامات اخیر اسرائیل و آمریکا علیه مردم بی دفاع غزه را محکوم کردند.
7359/330

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





03/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن