تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چه آسان است مرگى كه در راه رسيدن به عزّت و احياى حق باشد، مرگ عزتمندانه جز زندگى جاو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819403407




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روحانی: ساکتان در مقابل غزه در تاریخ شرمنده هستند


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: روحانی: ساکتان در مقابل غزه در تاریخ شرمنده هستند


روحانی رئیس جمهور کشورمان با تاکید بر اینکه توسط مجامع بین المللی حقوق مردم فلسطین تامین نمی شود، گفت: ساکت ها در مقابل جنایات غزه در تاریخ شرمنده هستند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر ، حجت الاسلام حسن روحانی پس از آنکه به جمع راهپیمایان روز قدس پیوست در جمع خبرنگاران گفت: امیدواریم که هر چه زودتر مردم فلسطین بتوانند زندگی عادی داشته باشند و برای این کار نیز همه باید به پا خیزند.

وی افزود: در صورتی می توانیم در مقابل متجاوزین پیروز شویم که مسلمانان ید واحده باشند.

رئیس جمهور با بیان اینکه ما می خواهیم مسلمین دنیا احساس ید واحده داشته باشند، گفت: در برابر اسرائیل جز وحدت، ایستادگی و مقاومت راهی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه با تکیه کردن بر مجامع بین المللی مردم فلسطین به حقوقشان دست نمی یابند، گفت: ساکتان در مقابل این جنایت در تاریخ شرمنده هستند و تاریخ نسبت به آنها قضاوت خواهد کرد که کودکان بیگناه فلسطین این گونه کشته می شوند و آنها همچنان سکوت کرده اند.
 
دانلود
  رییس جمهوری با بیان اینکه روز قدس امسال از سال های قبل اهمیت بیشتری دارد، افزود: در روز قدس سال های گذشته، فریاد مردم برای این بود که سرزمین مسلمانان و قدس عزیز که به اشغال اشغالگران درآمده است، باید آزاد شود و مردم به وطن شان برگردند.

دانلود
رییس شورای عالی امنیت ملی با تاکید بر اینکه اسراییل باید بفهمد سلاح های گذشته نمی تواند آنها را برای ادامه اشغالگری نگاه دارد و باید در مسیر انسانیت و خواست مردم و جهانیان قدم بردارد، گفت: اولین خواست جهانیان این است که حصر شکسته شود، مردم آزاد شوند، گذرگاه رفح باز شود، آتش و خون تمام شود، حمله به غزه قطع شود و مردم بتوانند زندگی معمولی و عادی داشته باشند.

رئیس جمهور از میدان فردوسی به جمع راهپیمایان تهرانی پیوست و از خیابان نجات اللهی مسیر راهپیمایی را ترک کرد.
 

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید


جمعه ۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن