تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا به تو پناه مى برم از اين كه باطل را بر حق ترجيح دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819047354




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمایل ایسلند برای توسعه روابط تجاری با ایران


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob تمایل ایسلند برای توسعه روابط تجاری با ایران تهران - ایرنا - سفیر اکردیته جدید ایسلند در تهران در دیدار با رییس سازمان توسعه تجارت بر تمایل کشورش برای توسعه همکاری های تجاری با تهران تاکید کرد.


به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، در این دیدار ولی الله افخمی راد حجم مبادلات تجاری ایران و ایسلند را کم دانست و بر آمادگی ایران برای گسترش تجارت با این کشور تاکید کرد.
وی با اشاره به سیاست دولت یازدهم برای افزایش ارتباط با کشورهای مختلف، گفت: فضای باز ایجاد شده در ایران و کمرنگ شدن تحریم ها بر گسترش تعاملات ایران و کشورهای جهان تاثیر مثبتی داشته است.
افخمی راد ظرفیت های دو کشور برای توسعه روابط را بالا دانست و گفت: ایران و ایسلند باید با بررسی و شناخت ظرفیت ها و توانمندی های یکدیگر در مسیر توسعه روابط دو جانبه از هیچ کوششی فروگذاری نکنند.
وی تبادل اطلاعات علمی در زمینه شیلات و پرورش آبزیان، تولید برق آبی، انرژی های پاک، زمین شناسی و توریسم را بسترهای همکاری تهران و ریکیاویک نامید.
سفیر اکردیته جدید ایسلند در تهران نیز زمینه های تعامل تهران و ریکیاویک را گسترده خواند و گفت: همکاری دو کشور می تواند در حوزه های مختلفی از جمله شیلات و پرورش آبزیان، انرژی های تجدیدپذیر و توریسم افزایش یابد.
گونار پالسن با اشاره به برگزاری نمایشگاه شیلات 25 سپتامبر در ریکیاویک پایتخت ایسلند، هیات تجاری ایران را دعوت کرد از این نمایشگاه دیدن کند.
اقتصام(1)9141**1558

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





03/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن