تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820970919




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راهپیمایی باشکوه روز قدس در فیروزکوه برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob راهپیمایی باشکوه روز قدس در فیروزکوه برگزار شد تهران بزرگ- ایرنا- همگام با سایر نقاط میهن عزیز اسلامی، غریو آزادی قدس شریف و محکومیت جنایات غزه با برگزاری راهپیمایی باشکوه روز قدس در شهرستان فیروزکوه طنین انداز شد.


به گزارش روز جمعه ایرنا، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان راهپیمایی بزرگ روز قدس و محکومیت جنایات صهیونیست ها در غزه، با حضور آحاد مردم ولایی و همیشه در صحنه این شهرستان آغاز شد.
راهپیمایان از زن و مرد، پیر و جوان و خردسال، در حالی که پوسترها، پلاکاردها و پارچه نوشته هایی با مضامین این روز و محکومیت جنایات ضدبشری رژیم نامشروع صهیونیستی در دست داشتند، مسیر حدفاصل میدان ˈامام خمینی(ره)ˈ تا مسجد ˈموسی بن جعفر(ع)ˈ محل برگزاری آیین عبادی- سیاسی جمعه شهرستان را با فریادهای ˈالله اکبرˈ، ˈمرگ بر اسرائیلˈ، ˈقدس دل تپنده زمین است، حرمت مرز و بوم مسلمین استˈ، ˈاسرائیل جرثومه فساد است، اسلام با صهیونیسم همیشه در جهاد استˈ و . . . پیمودند.
حجت الاسلام ˈعبدالعلی استیریˈ امام جمعه شهرستان فیروزکوه در جمع راهپیمایان به ایرنا گفت: مراسم روز قدس امسال به دلیل جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی و عربده کشی های روزافزون آنان از اهمیت بیشتری برخوردار است.
وی با اشاره به جنایات روزافزون صهیونیست ها در مناطق اشغالی که موجی از نفرت را در بین افکار عمومی جهان به وجود آورده، تصریح کرد: مسائلی از این دست و همچنین تحرکات و فعالیت های تروریستی جریان تکفیری داعش، اهمیت حضور امسال را بیشتر کرده است.
امام جمعه فیروزکوه تصریح کرد: مبانی فقهی دین مبین اسلام نیز این موضوع را به مسلمانان آموزش می دهد و بر طبق آیات و روایات اسلامی، هر مسلمانی به عنوان یک عضو از جامعه اسلامی در هر کجای جهان باید مورد حمایت قرار گیرد.
ˈابوالقاسم مهریˈ فرماندار شهرستان فیروزکوه در این راهپیمایی باشکوه به ایرنا گفت: بر اساس آموزه های ناب اسلامی، معتقد به وحدت بین مسلمانان هستیم و در این راستا، نهال روز قدس که توسط امام راحل کاشته شد با انجام راهپیمایی های این روز زنده نگه داشته شده و بارور می شود.
وی افزود: با این حضور حماسی، مردم بار دیگر سیلی محکمی بر دهان یاوه گویان، استکبار و صهیونیسم جهانی زدند.
ˈسید روح الله حسینی هراندهˈ معاون سیاسی و انتظامی فرماندار فیروزکوه در این حضور باشکوه به ایرنا گفت: دین اسلام همواره بر حقوق بشر اسلامی توصیه و سفارش دارد تا اگر در هر کجای جهان مسلمانی مورد ظلم قرار گرفت، حمایت کند.
وی بیان کرد: روز قدس حماسه سیاسی دیگری است که باید به دست ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی رقم بخورد وغده سرطانی اسرائیل و صهیونیسم بین الملل باید از بین برود که رمز آن، اتحاد است.
در این روز به همت واحد داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان و به منظور جمع آوری وجوه نقدی جهت کمک به مردم مظلوم و ستمدیده غزه در سطح شهر، صندوق هایی در میدان امام خمینی(ره) ، میدان ˈمعلمˈ، آستان مقدس ˈامام زاده اسماعیل(ع)ˈ و روبروی مرکز اداری جمعیت هلال احمر نصب می شود.
این مراسم با همکاری بسیار خوب نیروی انتظامی و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فیروزکوه در تامین امنیت و انضباط حرکت تظاهرکنندگان و راهپیمایان ادامه یافت و در خاتمه مسیر در مسجد موسی بن جعفر(ع) محل برگزاری نماز جمعه، قطعنامه این روز قرائت شد.
این گزارش حاکی است؛ حجت الاسلام ˈداود ضمیر رضوانیˈ رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فیروزکوه سخنران ویژه روز قدس و پیش از خطبه های نماز عبادی- سیاسی این روز بود.
تهرام/8142/564

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





03/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن