تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820638379




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نفی ظلم علیه بشریت در میزگردی به مناسبت روز جهانی قدس در باکو


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob نفی ظلم علیه بشریت در میزگردی به مناسبت روز جهانی قدس در باکو تهران - ایرنا- در آستانه روز جهانی قدس، میزگردی با شرکت نمایندگان حزب اسلام جمهوری آذربایجان، جنبش آزادیبخش قره باغ، بلوک ˈوطنˈ و جمعی از فعالان سیاسی و اجتماعی این کشور برگزار شد.


به گزارش پورتال خبری ˈاسلامین سسیˈ، ˈعاکف حیدرلیˈ معاون سیاسی حزب اسلام جمهوری آذربایجان، در این مراسم با اشاره به تاریخچه روز قدس و عوامل ضرورت بخش اعلام چنین روزی، ماهیت تجاوزگرانه رژیم اسراییل را با استناد به وقایع تاریخی تشریح کرد.
ˈالچین مناف افˈ جانشین ریاست حزب اسلام جمهوری آذربایجان نیز به تشریح اهمیت و ماهیت روز جهانی قدس پرداخت و آن را فراخوانی برای وحدت مسلمانان جهان دانست.
بر پایه این گزارش،ˈسردار حاج حسنلیˈ کارشناس الهیات در این میزگرد با اشاره به اهمیت معنوی روز جهانی قدس، عامل ایجاد مسایل جهانی را کشورهایی معرفی کرد که حق حیات سایر ملل را مورد تعرض قرار می دهند.
وی با بیان اینکه امروز جامعه جهانی از ظلم و تجاوز رنج می برد و نقطه ای در دنیا وجود ندارد که دستخوش بحران نشده باشد، ضرورت جلوگیری از گسترش چنین وضعیتی را مورد تاکید قرار داد.
این کارشناس دینی، دلیل عدم شناسایی رژیم اسراییل را ماهیت تجاوزگرانه این رژیم دانست و بسیج جهانی علیه ظلم را تنها راه مبارزه با ظالمان معرفی کرد.
ˈماییس گلعلی افˈ دبیر اجرایی ˈ بلوک وطنˈ نیز با ابراز تاسف از محدود بودن میزان آگاهی در رابطه با تحولات خاورمیانه در جامعه آذربایجان، افزایش اگاهی مردم در این زمینه را وظیفه ای مهم دانست و با بیان اینکه هدف از برگزاری روز جهانی قدس حل مسایل جهانی است، ایجاد این روز تاریخی را پیامی توصیف کرد که ماهیت دشمنان مسلمانان را افشا می کند.
ˈنورسته ابراهیم اواˈ رییس شورای زنان حزب اسلامی آذربایجان نیز در این نشست رژیم اشغالگر قدس را منشا تمامی مظالم در جهان معرفی کرد و گفت: ˈجهاد و مبارزه ما علیه ملت یهود نبوده بلکه علیه رژیم جلاد صهیونیستی است.
در بیانیه پایانی این نشست، با اشاره به عملکرد نیروهای خودبزرگ بینی که با تحریف ادیان الهی نظام جدیدی را در جهان ایجاد و با تخریب اماکن مقدس به عناد با احکام الهی برخاسته و معترضان را بطور جمعی نابود می کنند، بر ضرورت مبارزه فعال با این نیروها در جهت جلوگیری از تهدیدات بزرگ آنها علیه بشریت تاکید شده است.
صادرکنندگان این بیانیه همچنین با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی قدس به عنوان روز مبارزه با سرمنشاء ظلم و کانون استثمار، از امام خمینی (ره) به عنوان بانی این روز یاد کرده و حمایت همه افراد مترقی و اقوام و ملل مبارز در برابر ظلم و استثمار از روز قدس را خاطرنشان کرده اند.
خاورم*1206*1144**1577

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





02/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن