تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله شوخى مى‏كردند ولى جز حقّ چيزى نمى‏گفتند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806427497




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روز قدس زمان فریاد ملتهاي مسلمان براي مقابله مستضعفین با مستکبرین جهان است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان
روز قدس زمان فریاد ملتهاي مسلمان براي مقابله مستضعفین با مستکبرین جهان است
زنجان -خبرگزاری مهر: استاندار زنجان در بيانيه‌ای به مناسبت روز جهاني قدس تاکید کرده است: روز قدس روز فریاد ملت‌هاي مسلمان براي رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غارتگر، روز حيات اسلام و روز مقابله مستضعفین با مستکبرین جهان است.



به گزارش خبرگزاری مهر، استاندار زنجان در بیانیه خود به مناسبت روز قدس تاکید کرده است: روز قدس میراث گران‌بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی حضرت امام خميني(ره) و نشانی از عمق دوراندیشی و هوشمندی ایشان است که بیانگر اعتقاد و پایبندی‌اش به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل صهيونيسم، زورگویان و متجاوزان به حقوق ملت فلسطين است.

 در این بیانیه عنوان شده است: در ماه مبارک رمضان و در شب‌های پرفیض قدر و در شرایطی که منطقه خاورمیانه در آتش جهل و گمراهی گروه‌های افراطی می‌سوزد، رژیم اشغالگر صهیونیستی بار دیگر مردم بی‌دفاع و بی‌گناه فلسطین به‌ویژه ساکنان نوار غزه را مورد حملات بي‌رحمانه خود قرار داده است.

 این بیانیه می افزاید: کشتار وحشيانه کودکان، زنان و مردان مظلوم غزه توسط رژیم ددمنش صهیونیستی در ماه ضیافت الهی که از یک سو مورد حمایت آمریکا و هم‌پیمانان غربی‌اش و از سوی دیگر با بی‌تفاوتی کشورهای اسلامی همراه شده است، واقعیات تلخ تاریخ خونبار سرزمین مظلوم فلسطین را به نمایش گذاشته است.

استاندار زنجان در این بیانیه می افزاید:  جای بسی تاسف است که مجامع جهانی مسوول و نهادهای منطقه‌ای به ویژه کشورهایی که خود را مدافع حقوق بشر و آزادی‌های مشروع انسانی می‌دانند، هنوز اقدام شایسته‌ای برای توقف کشتار کودکان، زنان، مردان و سالخوردگان و غیرنظامیان انجام نداده‌اند.

 انصاری در این بیانیه تاکید کرده است: با آرزوي قبولي طاعات و عبادات مردم آگاه هميشه در صحنه استان زنجان، از آحاد مردم روزه‌دار استان مي‌خواهم با توجه به حساسيت و ضرورت تقبيح جنايات اسرائيل بار ديگر با حضور پرشكوه خود راهپيمايي پرشكوه روز جهاني قدس، ضمن تجديد بيعت با آرمان‌هاي امام راحل(ره) و منويات مقام معظم رهبري حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، قدرت و عظمت خود را در حمايت از قدس عزيز و مردم فلسطين به جهانيان اعلام کنند.

 وی در بیانیه خود ایراز امیدواری کرده است: باشد كه در آينده‌اي نه چندان دور شاهد آزادي قدس شريف و رهايي ملت مسلمان فلسطين با حمايت همه مسلمانان جهان باش. همچنین سازمان بسیج فرهنگیان استان زنجان در بیانیه ای ضمن دعوت از آحاد ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی،از فرهنگیان و دانش آموزان دعوت بعمل می آورد،تا بار دیگر همدوش مردم غیور و آزاده ایران اسلامی با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس این روز بزرگ و تاریخی شرکت نموده و بار دیگر در رساندن صدای مردم بی دفاع و ستمدیده فلسطین و غزه به زورگویان جهان پیشگام باشند. همچنین حزب اراده ملت ایران(شاخه ی استان زنجان) ضمن محکوم نمودن این قلع و قمع وقیحانه که تهاجم و تجاوز آشکار به حریم و حرمت مردم مظلوم فلسطین است از مجامع بین المللی می خواهد برای توقف این نسل کشی شنیع مداخله سریع نموده و متجاوزان صهیونیستی را به دلیل زیر پا گذاشتن مقررات بین المللی و زیر سئوال بردن فلسفه ی وجودی سازمان ملل که پیگیری مسائل حقوق بشر و نسل کشی، دلیل اصلی تاسیس آن است مورد محاکمه قرار داده و کوری را به خاطر آرامش تحمل ننمایند. همچنین پاسداران و کارکنان سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در بیانیه خود به مناسبت روز جهانمی قدس تاکید کرده اند: ما پاسداران و بسیجیان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با دعوت از اقشار و آحاد مختلف مردم مومن، انقلابی و روزه‌دار استان زنجان برای حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس تأکید می‌کنیم و رؤیای ایجاد اسرائیل بزرگ از نیل تا فرات را برای صهیونیست‌ها کابوسی بیش نمی‌دانیم و با فریادی رسا اعلان می‌کنیم  شکست‌های پی در پی طرح‌های ظالمانه و یک جانبه صلح و سازش حامیان رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی و شکل‌گیری جبهه ضد صهیونیستی و موج استکبار ستیزی در اقصی نقاط دنیا، این حقیقت را آشکار ساخته که آرمان قدس شریف و فلسطین قهرمان با چشم‌انداز روشنی که حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) برای فلسطین و منطقه حساس و راهبردی غرب آسیا (خاورمیانه) ترسیم کرده‌اند، در آینده‌ای نزدیک تحقق خواهد یافت و جهان اسلام به قدرت برتر و بلا منازع عالم تبدیل خواهد شد.

روابط عمومی وتبلیغات سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، بسیج دانشجویی،بسیج صدا و سیما، سازمان بسیج رسانه، سازمان بسیج طلاب و روحانیون، سازمان بسیج جامعه زنان، سازمان بسیج اساتید، سازمان بسیج دانش آموزی، سازمان بسیج فرهنگیان، سازمان بسیج کارمندی، سازمان بسیج کارگری، سازمان بسیج اصناف، سازمان بسیج جامعه پزشکی، سازمان بسیج حقوقدانان، سازمان بسیج هنرمندان، سازمان بسیج مهندسین صنعت، سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی، سازمان بسیج مداحان، سازمان بسیج ورزشکاران، سازمان بسیج پیشکسوتان، سازمان بسیج مساجد و محلات، کانون بازنشستگان سپاه استان زنجان همچنین در بیانیه حوزه هنری زنجان به مناسبت روز جهانی قدس آمده است: امسال در حالی به استقبال روز قدس، روز اسلام و روز ارزش‌های انسانی می‌رویم که غریو بیداری قدس که از حنجر الهی روح خدا برخاسته بود، نه تنها کاخ طاغوت صهیون را لرزانده که ستون‌های نامشروع قوام و دوام این طاغوت را نیز در لرزه‌ای الهی و رستاخیزوار رو به ویرانی دارد. بی‌شک اگر اسیر دست رسانه‌های دروغ‌پرداز و بیدادگر صیونیسم جهانی نشویم، امروزه باید گفت که یک پایه اصلی بیداری اسلامی کشورهای خاورمیانه و بیداری محرومان در اقصی نقاط اروپا و آمریکا، توجه ملت‌ها به مصیبت‌هایی است که دوستی با اسرائیل غاصب برای دولت‌های فاسد و بی اخلاق به بار آورده است.

 در این میان ادارات و نهادهای مختلف همچون شهرداری زنجان، دانشگاه آزاد اسلامی زنجان، دانشگاه پیام‌نور، مدیریت درمان استان، خانه مطبوعات زنجان صادر شده است.  


۱۳۹۳/۵/۲ - ۱۷:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن