تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):اى آن كه يادش مايه شرافت و بزرگى ياد كنندگان است و اى آن كه سپاسگزاريش موجب دست يافت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819368642




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روز قدس روز فریاد عدالتخواهی و ظلم ستیزی مسلمانان جهان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

روز قدس روز فریاد عدالتخواهی و ظلم ستیزی مسلمانان جهان است کرمان - ایرنا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، گفت: روز قدس، روز فریاد عدالتخواهی و ظلم ستیزی مسلمانان جهان است.


به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، ˈمهدی صدفیˈ در نخستین نشست ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در کرمان، افزود: مسلمانان جهان در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان خشم و انزجار خود را نسبت به اقدامات ظالمانه صهیونیسم و استکبار جهانی نشان خواهند داد.
وی با بیان اینکه امروزه ردپای رژیم غاصب اسراییل در همه جنایات علیه مسلمانان مشاهده می شود، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی نه تنها به طور مستقیم در فلسطین، لبنان و سایر کشورهای مظلوم و مسلمان جنایت بلکه با کمک های مختلف مالی، تسلیحاتی، اطلاعاتی و حتی نیروی انسانی از تروریست های تکفیری در منطقه حمایت می کند.
وی با اشاره به اهمیت برگزاری روز جهانی قدس، افزود: امسال نیز مردم انقلابی و ولایتمدار سراسر استان کرمان همگام با سایر مسلمانان به ندای حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفته و ایستادگی، صلابت و مقاومت مسلمانان را در مقابل جبهه کفر بالاخص صهیونیسم بین الملل و نظام های فاسد و ظالم به نمایش خواهند گذاشت.
صدفی با اشاره به جنگ نرمی که در کشور از سال ها پیش شروع شده است، گفت: یکی از عوامل موثر در جنگ نرم علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، رژیم صهیونیستی است و آنها برای از بین بردن مبانی دینی و اعتقادی و اخلاقی بین جوانان ما توطئه می کنند.
وی روز قدس را روز وحدت بین مسلمانان در جای جای جهان دانست و تصریح کرد: جمعه آخر ماه مبارک رمضان باید صحنه حضور همه مسلمانان برای دفاع از اسلام باشد.
وی با بیان اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس اذهان ملت های عالم را متوجه جنایات و ظلم های استکبار جهانی بالاخص آمریکای جنایتکار و اسراییل غاصب خواهد کرد، گفت: در این روز ملت های جهان به سمت اوج زورگویی های استکبار جهانی متوجه می شود و توطئه های آنها نیز خنثی خواهد شد.
در این نشست پیرامون برگزاری هرچه باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس بحث و تبادل نظر شد.ک/1
7433/8154

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




18/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن