تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):حد توکل چیست؟ حضرت فرمودند: اینکه با وجود خدا از هیچ کس نترسی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819364110




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طراحی پوستر و شعار روز جهانی قدس به فراخوان گذاشته شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

طراحی پوستر و شعار روز جهانی قدس به فراخوان گذاشته شد شهرکرد- ایرنا- درآستانه برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس، طراحی پوستر و شعار روز جهانی قدس از سوی ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری به فراخوان گذاشته شد.


به گزارش ایرنا، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال وبختیاری روز دوشنبه با اعلام این خبر گفت: هنرمندان می توانند شعار و پوسترهای خود را با موضوع ˈانتفاضه و قدسˈ تا 29 تیرماه به ستاد انتفاضه و قدس استان در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ارسال کنند.
ˈعلی گرجیˈ افزود: هر فرد می تواند حداکثر پنج شعار به این ستاد ارسال کند که به 35 شعار برگزیده جدید، کوتاه، پرمحتوا، مؤثر و وزین، هدایای نفیسی اهدا می شود.
وی گفت: در بخش طراحی پوستر نیز موضوعاتی مانند فریاد مظلومیت، قدس فریاد خاموش، قدس نمادمظلومیت و حقانیت، قدس وجدان بیدار تاریخ، قدس فریاد ˈهل من ناصر ینصرنیˈ، قدس تجلی اسلام خواهی و آزادی، قدس ایستادگی و مقاومت اسلامی، قدس امتحان بزرگ الهی برای ملل مسلمان، قدس عرصه ی نبرد مظلومان ظلم ستیز، قدس فراتر از یک نقطه ی کوچک جغرافیایی، قدس تلاقی جبهه ی حق با قبیله ی شیطان، قدس خط مقدم نبرد تمام اسلام با تمام کفر در نظر گرفته شود.
وی گفت: اندازه آثار باید 35 در 50 سانتیمتر باشد و آثار ارسالی توسط یک هیات سه نفره از استادان گرافیک داوری و به پنج اثر برگزیده، جوایز نفیسی اهداء می شود.
گرجی اظهار داشت:برگزار کننده مجاز است در صورت بالابودن کیفیت هنری آثار ارسالی، آنها را به نام صاحب اثر، به چاپ برساند و یا در نمایشگاه های دیگر به نمایش بگذارد و شرکت در این مسابقه به منزله پذیرفتن شرایط و مقررات برگزار کننده می باشد .
گرجی تصریح کرد: علاقه مندان به شرکت در این فراخوان می توانند آثار خود را به آدرس شهرکرد- دروازه سامان- مجتمع ادارات - شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و یا از طریق پست الکترونیکی «[email protected]» ویا از طریق نمابر به شماره 2244020ارسال کند.
آخرین مهلت ارسال آثار را 29 تیرماه 1393 مصادف با 22 رمضان است.
7360/558/

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن