تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821198112




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باید برای خودكفایی و توانمندسازی هیئت ها گام برداشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: جانشین جامعه ایمانی مشعر: باید برای خودكفایی و توانمندسازی هیئت ها گام برداشت خبرگزاری پانا: آب فروش گفت: دشمنان اسلام دین و اعتقاد مردم را نشانه گرفته اند که با وحدت این توطئه ها خنثی می شود.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۲ مرداد ساعت 13:22



به گزارش خبرگزاری پانا، رحیم آب فروش در اولین گردهایی هیئت های مذهبی فارس افزود: باید حق و  نا حق را درست درک کنیم؛ امروز شرایط فرهنگی قتل گاه است که این موجب می شود دین جوانان و نوجوانان را نشانه بروند.
جانشین جامعه ایمانی مشعر تاكید كرد: باید برای خودكفایی و توانمندسازی هیئت ها گام برداشت.
وی اضافه کرد: اگر این گردهمایی و کنار هم بودن را ادامه دهیم و وحدت داشته باشیم دشمنان نمی توانند به آرمان های ما لطمه بزنند .
جانشین جامعه ایمانی مشعر بیان کرد: جونان امروز باید سبک زندگی دینی و عاشورایی داشته باشند تا استکبار جهانی نتواند به آرمان ها ما آسیب برساند
آب فروش  ابراز کرد: جامعه ایمانی مشعر یک جریان مردمی است که ما خادمان مردم هستیم.
وی افزود: در جامعه ایمانی، ارتباط؛ روابط سازی و تواندمند سازی سه گام این جامعه ایمانی است.
جانشین جامعه ایمانی مشعر نیز در این همایش گفت: رابطه سازی، ارتقا و توانمندسازی از اهداف جامعه ایمانی مشعر در هشت مناسبت اعم از هفته وحدت، عاشورا، مراسم اعتكاف، نیمه شعبان و... است.
رحیم آب فروش در این باره افزود: منظور از رابطه سازی دیدارهای پی در پی و همدلی بین جامعه بدون رقابت های كاذب بین هیئت هاست.
وی با بیان اینكه در زمینه ارتقا باید از تجربیات گذشتگان استفاده و ضعف ها را جبران كرد، ادامه داد: مدیرهیئت، منبری هیئت و مداح از ركن های اصلی هیئت ها هستند كه شاعر به عنوان خشاب پر كن این سه محسوب می شود.
آب فروش همچنین با تاكید بر این كه هیئت های نباید به محلی برای فخرفروشی تبدیل شوند، گفت: هیئت ها باید محل تربیت انسان های متعهد و آگاه باشند.
در ادامه علی رضایی ، رابط جامعه ایمانی مشعر در استان فارس گفت: در شهر شیراز تا به امروز چیزی حدود 70 هیئت جوان هم در جلسات هفتگی و هم در مناسبت ها كارهای فرهنگی عظیمی را انجام داده اند
وی افزود: در كل استان مجموعا 228 تا 230 هیئت جوان شناسایی شده اند و شناسایی بقیه همچنان ادامه دارد.
رضایی هدف از این گردهمایی را انتقال تجربیات، تعامل و ارتباط میان هیئت ها و شناسایی استعدادها مختلف در راس هیئت ها دانست و گفت: استعدادهای مختلفی در زمینه های هنری و طراحی و زمینه های دیگر شناسایی شد كه ما درصدد هستیم این كار در شهرستان ها هم انجام شود.
 
خبرنگار: سعیده ساعدی











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن