تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):اسلام بر پنج چيز استوار است، برنماز و زكات حج و روزه و ولايت (رهبرى اسلامى).
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814224440




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روز قدس ، روز نمایش قدرت آزادگان جهان بر علیه استكبار و استبداد عالم است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی مازندران: روز قدس ، روز نمایش قدرت آزادگان جهان بر علیه استكبار و استبداد عالم است خبرگزاری پانا : مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی مازندران گفت : روز قدس ، روز نمایش قدرت آزادگان جهان بر علیه استكبار و استبداد عالم است و روز تجلی فریاد مظلومیت مردم فلسطین در مقابل تجاوزگریهای وحشیانه صهیونیزم و رژیم اشغالگر قدس است.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۲ مرداد ساعت 10:37



به گزارش خبرگزاری پانا  ، سید مصطفی موسوی اظهار داشت : آخرین جمعه ماه مبارك رمضان بعنوان روز قدس ، روزی است كه با مشتهای گره كرده و فریادهای الله اكبر ملت ایران ، لرزه بر اندام زورگویان جهان و ابرقدرتهای شرق و غرب می اندازد . مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران افزود : روز قدس روزی است كه باید تمام مسلمین جهان ، اظهار وجود كنند و به ابرقدرتهای دنیا هشـدار دهند كه همواره از مظلوم و مظلومیت دفاع می كنند . موسوی بیان داشت : امسال نیـز ، با توجه به حركات اخیـر صهیونیزم كه با كشتـار مردم غـزه و قتل عام كودكان و زنان فلسطینی ، جنایت هولنـاك و فراموش نشدنی در منطقـه به راه انداخته ، بایستی در روز جهـانی قدس مشاركت كنیم و تأسف بارتر از این ، سكوت مدعیـان دروغین حقوق بشر و منادیان آنان است كه چشم خود را بر این جنـایات غیرانسانی بسته اند و در مقـابل ، سكوتی شرم آور نموده اند . وی تصریح كرد : شركت در راهپیمایی روز قدس ، نه تنها دفاع از مظلومان غزه بلكه دفاع از همه مظلومان جهان خواهد بود . سید مصطفی موسوی تأكید كرد : كاركنان شركت شهركهای صنعتی مازندران ، با گرامیداشت یاد و خـاطره امام راحل ( ره ) و تأسی از رهنمودهای مقام معظم رهبـری حضرت آیت اله امام خامنه ای دام ظله العالی ، ضمن اعلام همبستگی با ملت مقاوم فلسطین ، در آخرین جمعه ماه مبارك رمضان در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور خواهند داشت و از تمامی صنعتـگران و تولیـدگران سطح استـان نیز بمنظور مشـاركت هرچه بیشتر در این راهپیمـایی ، دعوت بعمل می آورند .











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن