تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مؤمن كم حرف و پر كار است و منافق پر حرف و كم كار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816210594




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتماد در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob اعتماد در یک نگاه تهران - ایرنا - روزنامه ابتکار عنوان های «نظر رهبری به معنای ساقط شدن نظر دیگران نیست» و «دولت علیه فساد» را در شماره روز پنج شنبه انتشار داد.


نظر رهبری به معنای ساقط شدن نظر دیگران نیست، تیتر یک این روزنامه است. حدود هزار دانشجو از دانشگاهها و مراکز آموزش عالی عصر دیروز با حضرت آیت الله خامنه ای دیداری 2 و نیم ساعته داشتند تا رودررو، دغدغه ها، مطالبات و دیدگاههای جامعه دانشجویی را با رهبر انقلاب اسلامی مطرح کنند و در سخنان و پاسخهای ایشان، به تامل در اولویتها و مسائل مختلف منطقه و کشور بپردازند. رهبر انقلاب اسلامی در ادامه به سئوال یکی از دانشجویان اشاره کردند که پرسیده بود آیا مواضع سیاسی افراد و دانشجویان و تشکل های دانشجویی باید منطبق با نظرات رهبری باشد؟حضرت آیت الله خامنه ای در پاسخ به این سئوال گفتند: خیر، این تصور صحیحی نیست که مواضع آحاد مردم از جمله دانشجویان که جزو قشرهای پیشرو هستند، باید الگو گرفته و برگردان نظرات رهبری باشد.ایشان افزودند: دانشجو به عنوان انسانی مسلمان، مومن و صاحب فکر باید با نگاه به صحنه تحلیل داشته باشد و براساس آن تحلیل نسبت به اشخاص، سیاستها، جریانها و دولتها موضع گیری کند.رهبر انقلاب اسلامی تاکید کردند: تنها معیار صحیح تحلیل، باید تقوا یعنی دخالت ندادن هوای نفس در طرفداری یا مخالفت، و در تمجید یا انتقاد، باشد.ایشان افزودند: نباید اینگونه تصور شود که همه باید منتظر بمانند تا رهبری، ابتدا موضع خود را درباره یک شخص و یا یک سیاست اتخاذ کند و بقیه بر همان اساس موضع گیری کنند.
روزنامه اعتماد به موضوع دولت علیه فساد پرداخت و نوشت: دیروز سخنگوی دولت با گارد اقتصادی به جمع خبرنگاران آمد، دست در دست مسعود نیلی، مشاور اقتصادی رییس جمهوری و مصطفی پورمحمدی، وزیر دادگستری. آنها از جلسه یی می آمدند که در آن هیات دولت برای بررسی خروج از رکود دور هم جمع شده بودند، جلسه یی که دیروز در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد. همین جلسه حضور مسعود نیلی در بین خبرنگاران را توجیه می کرد، اما مصطفی پورمحمدی چرا پا به جلسه یی گذاشته بود که قرار بود حول محور اقتصاد بگردد؟ محمدباقر نوبخت در ابتدای جلسه توضیح داد که حضور مصطفی پورمحمدی برای این است که پاسخگوی برخی سوالات حقوقی ناظر به مباحث اقتصادی باشد. نوبخت در ابتدای این نشست خبری گزارشی از جلسه نوبت صبح روزگذشته هیات دولت ارائه کرد و با بیان اینکه بررسی راهکارهای مختلف و متنوع خروج از رکود اقتصادی و متعاقب آن بخشی از اقداماتی که نیاز به مصوبه قانونی داشت طی یک لایحه تهیه شد و مواد آن مورد بررسی قرار گرفت، تاکید کرد: با مجموعه اینها برای سال 93 رشد مثبت اقتصادی را شاهد خواهیم بود. بعد از سخنان او نوبت به سوال خبرنگاران رسید، سوالاتی که البته برخی از آنها بی پاسخ ماند.
روزنامه اعتماد با بازتاب موضوع افشای تخلف تازه بابک زنجانی نوشت: یکی از خبرهایی که دیروز منتشر شد مربوط به وامی بود که او در زمان آزادی خود از یک بانک خصوصی دریافت کرده بود بدون آنکه وثیقه لازمه را بگذارد و در قبال دریافت این وام فقط چک شخصی خود را گذاشته بود. اکنون این بانک در معرض تحقیق و تفحص مجلس قرار گرفته است. بنا به گفته محسن صرامی فروشانی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، بابک زنجانی از این بانک خصوصی 220 میلیارد تومان تسهیلات گرفته بود بدون آنکه وثیقه لازم را در اختیار آن بانک بگذارد و در این میان فقط چک شخصی خودش را به عنوان ضمانت گذاشته است. درحالی یک پرونده دیگر از بابک زنجانی رو می شود که هیات دولت هفته گذشته بابت طلب بیش از 8 هزار میلیارد تومانی خود از این فرد، جلسه ویژه یی گذاشته بود. بنا به گفته مقامات مسوول، مجموع دارایی های بابک زنجانی حدود 3 هزار میلیارد تومان است که کفاف حتی 50 درصد طلب دولت از این فرد را نمی کند. البته به نظر می آید تنها بابک زنجانی نبوده است که از این بانک خصوصی وام بدون وثیقه گرفته است. یک فرد دیگر هم بنا به گفته محسن صرامی فروشان حدود 125 میلیارد تومان وام گرفته که آن را بازپرداخت نکرده است. به گفته عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، این اشخاص اکنون در زندان به سر می برند، اما این بانک خصوصی تاکنون اقدامی برای به اجرا گذاشتن ضمانت آنها انجام نداده و این یکی از محورهای اصلی تحقیق و تفحص از بانک مذکور است.
عارف رییس فرهنگستان علوم می شود، تیتر دیگر این روزنامه است. محمدرضا عارف به زودی از سوی رییس جمهور به عنوان رییس فرهنگستان علوم انتصاب خواهد شد. به گزارش روز نو، حکم ریاست رضا داوری اردکانی که از سال 77 تاکنون رییس فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی است در دولت احمدی نژاد تمدید نشده بود و گفته می شود که خود وی دیگر تمایلی به ادامه ریاست فرهنگستان علوم ندارد و شخصا دکتر عارف را برای ریاست فرهنگستان علوم به ریاست جمهوری پیشنهاد داده است که با موافقت دکتر روحانی مواجه شده است و به زودی حکم دکتر عارف برای ریاست فرهنگستان علوم از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی صادر خواهد شد. لازم به ذکر است که شورای عالی انقلاب فرهنگی مرجع تصمیم گیری برای تعیین رییس جدید فرهنگستان است.
**2002**

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





02/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن