تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه خداى سبحان را مى شناسد، شايسته است دلش از بيم و اميد به او خالى نباشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820615667




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسالت در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رسالت در یک نگاه تهران - ایرنا -«آمریکا و انگلیس از کشتن کودکان غزه حمایت می کنند» ، «آیا غرب برای تصمیم سخت آماده است؟» و «جامعه شاد ، مستعد پیشرفت و تعالی» عنوان های مهم روزنامه رسالت در روز دوشنبه است.


این روزنامه با بازتاب خبر آمریکا و انگلیس از کشتن کودکان غزه حمایت می کنند به عنوان تیتر یک نوشت: به گزارش خبرگزاری مهر در شب ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام، جمعی از اهالی فرهنگ، اساتید شعر و ادب فارسی، شاعران جوان و پیشکسوت کشور، و تعدادی از شاعران پارسی گو از کشورهای تاجیکستان، هندوستان، افغانستان و پاکستان با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. ایشان در این مراسم فرمودند: گاهی برای کشته شدن یک حیوان در گوشه ای از دنیا، چنان جنجال تبلیغاتی به راه می اندازند، اما تهاجم اخیر به غزه و کشته شدن بیش از 100 تن که اغلب آنان نیز کودکان معصوم و مظلوم هستند، نه تنها برایشان اهمیتی ندارد بلکه آمریکا و انگیس رسماً از این حملات حمایت می کنند.حضرت آیت الله خامنه ای تأکید کردند: واقعیت امروز دنیا، حمایت بی واهمه سلطه گران از هر بدی و پلشتی و فساد و نجاستی است که در خدمت منافعشان باشد و در مقابل، با هر پاکی و قداستی است که با منافعشان سازگاری نداشته باشد، به طور وحشیانه برخورد و معارضه می کنند.
روزنامه رسالت با بازتاب موضوع آیا غرب برای تصمیم سخت آماده است؟ نوشت: جان کری به همراه وزرای امور خارجه کشورهای اروپایی دیروز به وین آمد تا از نزدیک در جریان مذاکرات هسته ای ایران و اعضای 1+5 قرار گیرد. مذاکراتی که بنابر اذعان طرفین هنوز در آن اختلافات اساسی بر سر مسائل کلیدی به قوت خود باقی است. در چنین شرایطی وزرای امور خارجه آمریکا و تروئیکای اروپایی به وین آمده اند تا امکان اتخاذ تصمیم سخت و نحوه رسیدن به توافق جامع را مورد بررسی قرار دهند.« یک شنبه آینده می تواند تاریخ ساز باشد.»
این سخن محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص امکان ایجاد توافق هسته ای میان ایران و اعضای 1+5 است.به راستی تاریخ ساز بودن مذاکرات وین 6 را چه بازیگرانی باید رقم بزنند؟ در اینجا جدال ایران و اعضای 1+5، به خصوص دو کشور زیاده خواه یعنی آمریکا و فرانسه بر سر اتخاذ تصمیم سخت ظهور و بروز بیشتری می یابد. واقعیت امر این است که تاریخ ساز بودن وین 6 در گروی اتخاذ تصمیم سخت از سوی آمریکا و دیگر اعضای 1+5 است.
روزنامه رسالت به عنوان جامعه شاد، مستعد پیشرفت و تعالی پرداخت و نوشت: جامعه شناسان معتقدند شاد بودن جامعه از بروز آسیب های اجتماعی پیشگیری می کند، ناهنجاری ها را به حداقل می رساند و با پررنگ کردن هنجارها موجب رشد و پیشرفت جامعه می شود. این روحیه یا بهتر است بگوییم فرهنگ می تواند سلامت جسم و روان افراد را نیز تقویت کند. هر چه احساسات خوب و سلامت روانی مردم افزایش یابد و هر چه شادی بیشتر باشد، جامعه هم سالم تر خواهد بود.
این روزنامه با انعکاس موضوع 30 درصد آب در تهران هدر می رود، نوشت: نایب رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر با اشاره به پوسیدگی سیستم آبرسانی خانگی و شهری گفت که حدود30 درصد آب در تهران هدر می رود. محسن پیرهادی در گفتگو با فارس به هدر رفت آب در کلانشهر تهران اشاره کرد و گفت که روزانه800 هزار متر مکعب آب در پایتخت هدر می رود.
**1893**2002

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




23/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن