تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817173085




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیریت سواحل باید یکپارچه و همه جانبه نگر باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob استاندار هرمزگان: مدیریت سواحل باید یکپارچه و همه جانبه نگر باشد بندرعباس - ایرنا – استاندار هرمزگان گفت: مدیریت سواحل باید با دیدگاه کارشناسی وهمه جانبه نگر انجام شود زیرا دستگاه های متعددی در روند توسعه سواحل نقش ایفا می کنند و ساحل و دریا در زندگی و معیشت مردم نقش ویژه ای دارند.


به گزارش ایرنا جاسم جادری چهارشنبه شب در اولین نشست کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل هرمزگان افزود: نمی توان با نگاه بخشی مسائلی را که به دستگاه های مختلف و بخش های گوناگون سیاسی و اجتماعی جامعه مربوط می شود، مدیریت کرد.
وی یادآور شد: همچنین در ساماندهی سواحل ملاحظه های سیاسی ، اجتماعی و امنیتی سواحل مد نظر قرار داشته باشد و با توجه به همه جوانب ، برنامه های توسعه ای اجرا شود.
استاندار هرمزگان بیان کرد: باید طبق قانون از حریم ساحل در برابر ساخت و ساز های غیر مجاز حفاظت کنیم تا نسل های آینده قضاوت خوبی از مدیریت استان داشته باشند.
جادری با اشاره به اینکه رییس جمهوری کشورمان در سفر اسفند 92 به هرمزگان با دیدن پلاژ بانوان در ساحل بندرعباس گفت کدام بی عقلی مجوز ساخت این را داده است، ادامه داد: نباید کاری کنیم که دیگران از مدیریت استان تصور نادرست در ذهن داشته باشند.
وی اشاره کرد: وقتی با ساحل کاری می کنیم که تا هزار سال مردم نتوانند از آن استفاده کنند که این موجب می شود مدیریت استان را بی عقلی توصیف کنند.
نماینده عالی دولت در هرمزگان اضافه کرد: اگر با رعایت نشدن قانون ، ساحل را از مردم بگیریم شهر بندرعباس با یزد که در دل کویر واقع شده هیچ تفاوتی نخواهد داشت.
وی با اشاره به مباحث مطرح در خصوص اینکه برخی از پروژه ها بدون داشتن مجوز در حال احداث می باشند ، بیان داشت: اگر سازه هایی بدون داشتن مجوز در حال ساخت می باشند باید هرچه سریعتر مجوز را با مراجعه به سازمان بنادر و دریانوردی اخذ کنند و همه متولیان این پروزه ها موظف اند مراحل قانونی را انجام دهند.
رییس کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل هرمزگان اشاره کرد: باید همه دستگاه های اجرایی عضو تصمیم های این کمیته را اجرایی کرده و در نشست های آن حضور یابند، همچنین مناطق آزاد قشم و کیش نیز باید به نشست های این کمیته دعوت شده و حضور داشته باشند.
جادری اظهار داشت: کمیته های کارشناسی زیر مجموعه این کمیته باید هرچه سریعتر تشکیل و نظرها، دیدگاه ها و تصمیم های کارشناسی آنها به کمیته ساماندهی و مدیرت سواحل استان منتقل شود.
نماینده عالی دولت در هرمزگان بیان داشت: کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل هرمزگان به عنوان مرجع رسیدگی به مسائل، مشکل ها، حل اختلاف ها و تصمیم گیری می باشد.ک/3
8144/668

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





02/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن