تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين قلب‏ها، قلبى است كه ظرفيت بيشترى براى خوبى دارد و بدترين قلب‏ها، قلبى اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804655300




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

غزه در آتش و خون، چشم به یاری مسلمین جهان دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob غزه در آتش و خون، چشم به یاری مسلمین جهان دارد خمین - ایرنا - دو هفته است که صهیونیست ها درغزه حمام خون به راه انداخته اند و در این مدت سازمان ملل هیچ اقدام بازدارنده ای که بتواند مانع کشته شدن مردم غزه شود انجام نداده است.


عکس کودکان آغشته به خون و مادرانی که ازغم از دست دادن خانواده متحیر شده و مردمی که همچنان چشم در انتظار حمایت مجامع بین المللی و مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی هستند، دل هر آزاده ای را به درد می آورد.
این روزها همه رسانه ها بوی خون می دهند، تلویزیون نمی تواند عمق فاجعه غزه را به تصویر بکشد، و مردم این منطقه جنگ زده چشم به یاری مسلمین جهان دارند.
درماه مبارک رمضان نمی شود چشم بست و بی تفاوت بود؛ وجدان ما را چه شده یعنی آنقدرکودک، زن و مرد را در این جعبه جادویی در مقابل چشمانمان تکه پاره دیده و آنقدر رنگ سرخی خون را دیده ایم که مرگ و جان دادن برایمان عادی شده است.
رمضان این روزها در غزه رنگ قرمزی خون دارد و اشغالگران بی رحم روزگار مردم این سرزمین را سیاه کرده و با خون زن ومرد، پیر و جوان جهنم خود را سوزانترمی کنند.
ای کودک درکفن آرمیده غزه بخواب که دیگر سفیر گلوله و راکت صهیونیست ها هرگز بیدارت نمی کند همانگونه که فریاد و ضجه تو را صاحبان کاخ های شیوخ عرب هرگز نخواهند شنید.
تمامی وجدان های پاک و بیدار این روزها در سراسر دنیا حتی در قلب استکبار غربی در حمایت از مظلومیت غزه هم صدا و همگام شده اند تا صدای دادخواهی تورا به گوش های مدعیان حقوق بشر برسانند.
این روزها واژه (جنایت) از دست ددمنشی سربازان صهیونیستی در غزه خجل شده و گورستانهای غزه از پذیرش جان باختگان خردسال بی گناه شرمنده است و با اکراه برای دفن آنها آغوش باز می کند.
صدای غرش توپهای جنگی و صدای مهیب موشک های دور برد اشغالگران ، آرامش را از وجود هر موجود زنده درغزه سلب کرده و دودهای برخاسته از جنگ ظالمانه، آبی آسمان این سرزمین را دلگیر کرده است.
در غزه این شهر خون و آتش، خانواده های زیادی طعم از دست دادن عزیزان خود را چشیده اند و گلوله مرگ صهیونیست ها دل وجود تک تک مردم مظلوم این قطعه از کره خاکی را نشانه نگرفته باشد.
کودکان غزه تصویر جنایت اشغالگران را در ذهن هایشان دارند و در فرداهای دیگر اسلحه بر دوش، انتقام خواهران و برادران شهیدشان را خواهند گرفت.
امام خمینی (ره) سال 1342 یعنی بیش از نیم قرن پیش قاطعانه اعلام کردند رژیم اسرائیل یک رژیم نامشروع است و این غده سرطانی را دشمن بشریت دانستند.
امسال، روز قدس از هر سال دیگری خونین تر است، در روز قدس امسال باید فریادها رساتر، مشت ها گره کرده تر و شعارها و اراده ها قوی تر از گذشته باشد.
حضور آحاد مردم ایران در راهپیمایی روز قدس امسال و حمایت از مردم مظلوم فلسطین می تواند زخم های عمیق پیکر پاره پاره و خونین غزه را تا حدودی التیام بخشد.ک/4
/559/2482/555

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





01/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن