تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ات گفته شود، درباره ديگران مگوى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819867308




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محدوديتي در پرداخت تسهيلات به شرکت‌هاي دانش بنيان نداريم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ مرداد ۱۳۹۳ (۱۰:۲۴ق.ظ)
استاندار بوشهر: محدوديتي در پرداخت تسهيلات به شرکت‌هاي دانش بنيان نداريم سالاري گفت: هيچ محدوديتي در پرداخت تسهيلات به شرکت‌هاي دانش بنيان نيست و يک‌ هزار ميليارد تومان تسهيلات، صندوق نوآوري و شکوفايي براي حمايت از شرکت‌هاي دانش بنيان تخصيص يافته است.
به گزارش خبرگزاري موج، مصطفي سالاري در نشست با هم‌انديشي شرکت‌هاي دانش ‌بنيان افزود: شرکت‌هاي دانش ‌بنيان بايد نقش خود را در بازارهاي تجاري پررنگ‌تر کنند تا بتوانند با تجاري سازي محصولات اقتصاد خود را تقويت کنند. سالاري با تاکيد بر بازاريابي براي تجاري سازي محصولات شرکت‌هاي دانش ‌بنيان افزود: اين شرکت‌ها قبل از تجاري سازي محصول، بدنبال بازاريابي براي توليدات و محصولات خود باشند تا در فرايند توليد دچار مشکلات اقتصادي نشوند.
وي با اشاره به اينکه شرکت‏‌هاي دانش بنيان مبتني بر ايده‏‌ها و فناوري‌‏هاي جديد فعال هستند تصريح کرد: شرکت‏‌هاي دانش بنيان علاوه اينکه در راه موفقيت خود تلاش کنند بايد در تجاري‏‌ سازي فناوري‏‌ها و ايده‏‌ها و بازاريابي محصولات تلاش کنند. استاندار بوشهر با تاکيد بر حمايت قاطع مديران دستگاههاي اجرايي استان از محصولات شرکت‌هاي دانش ‌بنيان افزود: مديران دستگاههاي اجرايي نيازهاي دستگاه خود را از طريق محصولات شرکت‌هاي دانش بنيان تامين کنند.
سالاري گفت: امسال تسهيلات با بهره کم از طريق صندوق نوآوري و شکوفايي، صندوق مهر امام رضا (ع) تامين شده که در اختيار شرکت‌هاي دانش بنيان قرار مي‌گيرد. وي افزود: صندوق نوآوري و شکوفايي تا 300 ميليون تومان تسهيلات در اختيار اين شرکت‌ها بدون وثيقه قرار مي‌دهد که مي‌تواند تحولي در اين شرکت‌ها ايجاد کند.
استاندار بوشهر از فعال شدن کارگروه تخصصي دانش بنيان استان خبر داد و گفت: دراين کارگروه با حضور مسئولان ذيربط آخرين تسهيلات قانوني که به شرکت‌هاي دانش بنيان تخصيص يافته مطرح و راهکارهاي لازم براي بهره مندي ذيفعان ارائه مي‌شود.
سالاري بر تشکيل کميته تخصصي به عنوان زير مجموعه کارگروه اشتغال در پارک علم و فنآوري تاکيد کرد و گفت: در اين کميته‌ها پس از بررسي مشکلات آنرا به کارگروه تخصصي منتقل و راهکارهاي لازم براي برطرف شدن مشکلات عرضه شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن