تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820306233




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسيرهاي راهپيمايي روز قدس در قم اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ تير ۱۳۹۳ (۱۸:۵ب.ظ)
مسيرهاي راهپيمايي روز قدس در قم اعلام شد شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان قم طبق اطلاعيه‌اي مسيرهاي راهپيمايي روز قدس در قم را اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، در اطلاعيه شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان قم آمده است:‌ روز جمعه سوم مردادماه سال 93 مصادف با بيست و هفتمين روز از ضيافت‌الله و سي و پنجمين سال ابتکار معجزه‌گون و راهبردي احياگر اسلام ناب محمدي حضرت آيت‌الله العظمي امام خميني مبني بر نامگذاري آخرين جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان «روز جهاني قدس» است در حالي که از سردمداران زبون استکبار جهاني و در راس آن‌ها آمريکاي پليد و دولت‌هاي مرتجع منطقه گرفته تا مجامع بي‌خاصيت بين‌المللي و مدعيان دروغين حقوق بشر اعم از شوراي به اصطلاح امنيت سازمان ملل و اتحاديه مرده و آمريکايي عرب، نظاره‌گر خفت‌بار حملات ددمنشانه نظاميان رژيم نامشروع صهيونيستي عليه مردم ستمديده غزه و قتل عام بي‌رحمانه کودکان و زنان بي‌گناه هستند.
در اين اطلاعيه آمده است: در شرايطي که نفرت و انزجار جهانيان از وحشي‌گري جلادان صهيونيستي و همراهي آمريکايي‌ها و اروپايي‌ها با اين جنايت وقيحانه به اوج خود رسيده با برگزاري باشکوه‌تر از قبل راهپيمايي‌هاي يوم‌الله قدس بار ديگر با مشت‌هاي آهنين و فريادهاي برآمده از خشم انقلابي آزادي‌خواهان، شعارهاي کوبنده مرگ بر آمريکا و مرگ بر اسرائيل در کل گيتي طنين‌انداز شده و حمايت همه جانبه از سلحشوران فلسطيني تا تحقق آرمان مقدس ايشان به نمايش گذاشته خواهد شد.
در بخش ديگري از اين اطلاعيه آمده است: در همين ارتباط ضمن تقدير و سپاس از مردم هميشه حاضر در صحنه قم قهرمان و پيشکسوتان عرصه مبارزه با استکبار که آمادگي خود براي حضور پرشور در اين مراسم الهي را اعلام فرموده و مهياي عمل هوشمندانه به وظيفه ديني و انساني خود شده‌اند، مسيرهاي راهپيمايي به شرح ذيل اعلام مي‌شود:
الف) ساعت 10 صبح آغاز راهپيمايي از مسيرهاي 10گانه منتهي به ميعادگاه اوليه و تجمع خروشان حاميان قدس شريف شامل:
مسير شماره 1: مسجد چهارمردان - خيابان انقلاب، 45 متري عمارياسر، خيابان آذر، ميدان شهيد مطهري
مسير شماره 2: مسجد چهل اختران - خيابان آذر، ميدان شهيد مطهري
مسير شماره 3: مسجد ولي عصر (عج) (دروازه ري)، خيابان آذر، ميدان شهيد مطهري
مسير شماره 4: مسجد رضوي - خيابان 19 دي، چهارراه بازار، ميدان شهيد مطهري
مسير شماره 5: مسجد دوازده امام (ع) - خيابان خاکفرج،‌ ميدان شهيد مطهري
مسير شماره 6: بقيه‌الله (عج) - 20 متري شهيد بهشتي، خيابان امام (ره)، ميدان شهيد مطهري
مسير شماره 7: مسجد عبداللهي - خيابان امامزاده ابراهيم،‌ بلوار نيروي هوايي،‌ ميدان شهيد مطهري
مسير شماره 8: مسجد طفلان مسلم - خيابان توحيد (نيروگاه)، خيابان اراک، ميدان شهيد مطهري
مسير شماره 9: مسجد چهارده معصوم (ع) - خيابان صدوق، خيابان صفاييه، پل حجتيه
مسير شماره 10: مسجد اميرالمومنين (ع) - خيابان شهيدان فاطمي، خيابان شهدا، پل حجتيه
ب) ساعت 11 صبح همزمان با حضور پرشور راهپيمايان مسيرهاي 10گانه در ميدان شهيد مطهري، ادامه حرکت يکپارچه و منسجم شرکت کنندگان در راهپيمايي از مسيرهاي منتهي به حرم مطهر حضرت معصومه شامل:
برادران: ميدان شهيد مطهري، پل عليخاني، چهارراه بازار، سه‌راه بازار، خيابان آيت‌الله العظمي مرعشي نجفي (ره)، شبستان امام خميني حرم مطهر حضرت معصومه (س)
خواهران: ميدان شهيد مطهري، پل عليخاني، چهارراه بازار، سه‌راه بازار، خيابان آيت‌الله العظمي مرعشي نجفي (ره)، خيابان حضرتي، ميدان آستانه، صحن امام رضا حرم مطهر حضرت معصومه (س).
ضمنا در شهرهاي تابعه استان نيز راهپيمايي ضداستکباري در مسيرهاي منتهي به مساجد محل برگزاري نمازهاي عبادي -سياسي جمعه برگزار خواهد شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن