تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821010929




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مروری بر آخرین تحولات فلسطین


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob مروری بر آخرین تحولات فلسطین تهران - ایرنا - افزایش شمار شهدای غزه، موج شدید انتقادها از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان فلسطینی و دفاع وزیر خارجه آمریکا از جنایت های جنگی رژیم صهیونیستی در نوار غزه و مشروع خواندن این تجاوزها، از مهم ترین اخبار سرزمین های اشغالی فلسطین و نبرد غزه محسوب می شود.


*افزایش شمار شهدای غزه
وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: شمار شهدای نوار غزه به 583 نفر رسید و تعداد زخمی ها نیز از مرز سه هزار و 640 تن فراتر رفت.

*انتقاد یک روزنامه ایتالیایی از سکوت اروپا در قبال جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در غزه
روزنامه ˈایل مانیفستوˈ ضمن انتقاد از سکوت اتحادیه اروپا در قبال جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، نوشت: فلسطینیان نباید بهای احساس گناهی که هنوز اروپا در قبال یهودیان دارد را بپردازند و اگر اروپا اقدامی نکند، ما همه مسوول جنایات هولناک اسراییل علیه مردم غزه خواهیم شد.

*ترکیه ادعای ادامه همکاری با رژیم صهیونیستی را رد کرد
وزارت خارجه ترکیه در پی اتهامات احزاب مخالف این کشور در خصوص تناقض در رفتار و گفتار دولت ترکیه در برخورد با رژیم صهیونیستی ادعا کرد که در سطح دولتی هیچ همکاری بین ترکیه و اسراییل مطرح نیست.

*اعتراف رژیم صهیونیستی به مفقود شدن یکی از نظامیانش
ارتش رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه اعتراف کرد که یکی از نظامیانش در نوار غزه مفقود شده است.

*انتقاد پارلمان عربی از بیانیه اخیر شورای امنیت در خصوص تجاوزهای رژیم صهیونیستی
ˈاحمد الجروانˈ رییس پارلمان عربی با انتقاد از بیانیه اخیر شورای امنیت سازمان ملل در خصوص تجاوزها و حملات نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه گفت: این بیانیه در سطح اتفاقاتی که در فلسطین روی می دهد، نیست.

*جان کری جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه را مشروع دانست
وزیر خارجه آمریکا در اظهاراتی متناقض ضمن اعلام آمادگی برای اعطای کمک به اصطلاح بشردوستانه چند میلیون دلاری به آسیب دیدگان حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان فلسطینی، از تجاوزهای این رژیم به نوار غزه دفاع و آن را مشروع توصیف کرد.

*درخواست مرکز تعالی فلسطین مبنی بر تحریم شرکت های صهیونیستی
رییس مرکز تعالی فلسطین در مالزی در آستانه روز قدس از مردم خواست برای مقابله با رژیم اشغالگر قدس، شرکت ها و موسساتی که کمک کننده به منافع صهیونیست ها هستند را تحریم کنند.

*درخواست قبرسی ها برای توقف حملات نظامی رژیم صهیونیستی به غزه
شهروندان قبرس خواستار توقف فوری و کامل حملات ددمنشانه نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه شدند.

*فاکس نیوز: توانایی نظامی حماس، نابود کردنی نیست
در حالی که رژیم صهیونیستی به بهانه مقابله با موشک های حماس صدها زن و کودک فلسطینی را به خاک و خون کشیده است، یک کارشناس آمریکایی در گفت و گو با شبکه خبری فاکس نیوز آمریکا اذعان کرد که تلاش های تل آویو بی فایده است و توانایی نظامی حماس، نابود کردنی نیست.

*انتقاد اردوغان از مواضع آمریکا در قبال جنایات رژیم صهیونیستی
نخست وزیر ترکیه با انتقاد از حمایت های آمریکا از رژیم صهیونیستی در حمله به نوار غزه گفت: این جنایات هیچ توجیهی ندارد و موضع آمریکا در حمایت از اسراییل قابل درک نیست.

*فرانسه: هیچ چیز ادامه کشتار را در فلسطین توجیه نمی کند
وزیر امور خارجه فرانسه با اعلام حمایت از برقراری آتش بس در درگیری های فلسطین، اعلام کرد: هیچ چیز نمی تواند ادامه یافتن کشتار را در فلسطین توجیه کند.

*نتانیاهو پس از قتل عام فلسطینیان:باید خانه هایشان را ترک می کردند
نخست وزیر رژیم صهیونیستی مسوولیت کشتار غیرنظامیان فلسطینی در حملات وحشیانه این رژیم را متوجه خود آن ها دانست و گفت: ما به آن ها هشدار داده بودیم که باید منازلشان را ترک کنند.

*تاکید روسیه بر ضرورت توقف فوری اقدامات نظامی در منطقه غزه
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه روز دوشنبه با انتشار بیانیه ای خواستار توقف فوری اقدامات نظامی در منطقه غزه شد.

*اذعان رژیم صهیونیستی به زخمی شدن بیش از یک صد سرباز خود در نبرد غزه
رژیم صهیونیستی اعتراف کرد در نبرد غزه 114 سرباز این رژیم زخمی شده اند که حال هشت تن از آنان وخیم گزارش شده است.

*راهپیمایی حمایت از غزه به رغم مخالفت های قبلی در پاریس برگزار می شود
پلیس فرانسه به رغم مخالفت های قبلی خود با برگزاری راهپیمایی حمایت از مردم غزه در یک عقب نشینی آشکار اعلام کرد مجوز برگزای این راهپیمایی را صادر کرده است.

*رییس اتحادیه مسلمانان هند: نسل کشی غزه با حمایت آمریکا صورت می گیرد
رییس اتحادیه مسلمانان هند ضمن محکوم کردن سکوت مجامع بین المللی در قبال نسل کشی در غزه گفت: جنایتی که رژیم صهیونیستی علیه فلسطینان انجام می دهد تحت پوشش و حمایت مستقیم آمریکاست .

*ˈگردان های القسامˈ شاخه نظامی حماس از هلاکت 23 سرباز صهیونیست خبر داد
گردان های القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد که در نخستین ساعات امروز و در عملیات مختلف در نوار غزه و اطراف آن، 23 سرباز صهیونیست را به هلاکت رسانده و ده ها صهیونیست دیگر را زخمی کرده است.

*تجمع حامیان فلسطین در تایلند مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در روز قدس
مسلمانان و حامیان مردم مظلوم فلسطین در بانکوک پایتخت تایلند در روز قدس و آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان برای اعتراض به جنایات رژیم جعلی اسرائیل مقابل سفارت این رژیم تجمع می کنند.

*رژیم صهیونیستی نوار غزه را با گلوله های حاوی گازهای ناشناخته هدف قرارداد
رژیم صهیونیستی صبح امروز منازل مسکونی و اراضی فلسطینیان در مناطق مختلف نوار غزه را هدف شلیک ده ها خمپاره و گلوله های حاوی گازهای ناشناخته قرار داد که بر اثر آن ده ها فلسطینی دچار حالت خفگی شدند.
خاورم**7074**1446

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





31/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن