تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در انسان پاره گوشتى است كه اگر آن سالم و درست باشد، ديگر اعضاى بدنش هم با آن سا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813082882




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مروری بر آخرین رویدادهای فلسطین


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob مروری بر آخرین رویدادهای فلسطین تهران- ایرنا- تاکید حماس بر مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و افزایش آمار شهدای گلوله باران الشجاعیه در غزه، همچنین کشتار بی سابقه کودکان در حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه همراه با واکنش های جهانی، از مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته سرزمین های اشغالی فلسطین به شمار می آید.


*افزایش آمار شهدای گلوله باران الشجاعیه در غزه
گلوله باران منطقه ˈالشجاعیهˈ در شمال شرق غزه که از سوی نیروهای اشغالگر قدس از شنبه شب آغاز شده، همچنان ادامه دارد و تاکنون 40 غیرنظامی فلسطینی در این منطقه به شهادت رسیده اند .

*حماس: اجازه پا گذاشتن رژیم صهیونیستی به سرزمین غزه را نمی دهیم
ˈسامی ابوزهریˈ سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) گفت: مقاومت هم چنان دشمن اشغالگر را متحمل تلفات سنگین خواهد کرد و به رژیم صهیونیستی اجازه پا گذاشتن در سرزمین غزه را نمی دهیم.

*منابع خبری صهیونیستی از زخمی شدن فرمانده نیروهای ویژه این رژیم خبر دادند
رژیم اشغالگر قدس اذعان کرد که ˈغسان علیانˈ فرمانده نیروهای ویژه ارتش این رژیم موسوم به ˈتیپ گولانیˈ در جنگ غزه شدیدا زخمی شده است.

*وزیر بهداشت فلسطین از مانع تراشی رژیم صهیونیستی در ورود دارو به غزه خبر داد
ˈجواد عوادˈ وزیر بهداشت فلسطین با اشاره به مانع تراشی های رژیم صهیونیستی برای ورود دارو به نوار غزه گفت که مقامات این رژیم پس از دو روز توقیف یک کامیون دارو، امروز به آن اجازه ورود به غزه را دادند.

*افزایش تنفر عمومی از رژیم صهیونیستی در سوئیس
تشدید خشونت ها و جنایات ضدانسانی رژیم صهیونیستی در غزه طی روزهای گذشته، تنفر عمومی نسبت به این رژیم اشغالگر را به شکل قابل توجهی در بین شهروندان سوئیسی افزایش داده است.

*پایان خشونت آمیز تظاهرات حمایت از غزه در پاریس
هزاران نفر از مردم پاریس با وجود اعلام ممنوعیت برگزاری تجمع در حمایت از مردم غزه در فرانسه، به خیابان های پایتخت آمدند، اما پلیس به این تظاهرات پایان داد.

*مفسر سیاسی ترکیه قدس و فلسطین را مهم ترین دغدغه جهان اسلام دانست
ˈحسنی محلیˈ مفسر سیاسی ترکیه، مساله ˈقدس شریفˈ و فلسطین را از مهم ترین دغدغه جهان اسلام دانست و تاکید کرد که این موضوع به عنوان نشانه همبستگی امت اسلامی هرگز نباید فراموش شود.

*هلاکت 29 نظامی صهیونیست
گردانهای عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) روز یکشنبه اعلام کرد که شمار تلفات نیروهای اشغالگر در 24 ساعت گذشته به 29 نفر رسیده است.

*بمباران 480 نقطه در غزه ظرف 48 ساعت گذشته از سوی ارتش رژیم صهیونیستی
ارتش رژیم صهیونیستی روز یکشنبه اعتراف کرد که نیروی زمینی، دریایی وهوایی این رژیم در 48 ساعت گذشته به 480 نقطه در نوار غزه حمله کرده است.

*ده ها شهید و زخمی بر اثر گلوله باران منطقه ˈالشجاعیهˈ غزه
به دنبال گلوله باران منطقه الشجاعیه در شرق شهر غزه از سوی توپخانه ارتش صهیونیستی، ده ها فلسطینی غیرنظامی شهید و یا زخمی شدند.

*حزب نوین ضدسرمایه داری فرانسه، اولاند را بازنده رویارویی با مردم خواند
حزب نوین ضدسرمایه داری (NPA) فرانسه با محکوم کردن اقدام دولت در ممنوعیت برگزاری تجمع حمایت از غزه، فرانسوا اولاند رییس جمهوری این کشور را بازنده نهایی رویارویی با مردم دانست.

*حماس: رژیم صهیونیستی به هیچ یک از اهداف خود در حمله نظامی به غزه دست نیافت
ˈسامی ابوزهریˈ سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت: رژیم صهیونیستی به هیچ یک از اهداف خود در حمله زمینی به نوار غزه، دست نیافت.

*سیاستمدار ایرلندی پرچم رژیم صهیونیستی را پایین کشید
ˈهیگ لوییسˈ سیاستمدار ایرلندی و عضو شورای یکی از شهرهای این کشور، در اعتراض به جنایت های رژیم صهیونیستی در نوار غزه، پرچم این رژیم را در مسابقات بین المللی قایقرانی ایرلند پایین کشید.

*ارتش رژیم صهیونیستی تهاجم زمینی علیه غزه را گسترش داد
ارتش رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه از تصمیم خود برای گسترش تهاجم زمینی علیه نوار غزه خبر داد.

*قطر میزبان نشست محمود عباس و دبیر کل سازمان ملل
یک منبع ارشد قطری به رویترز گفت: قطر روز یکشنبه میزبان نشستی بین ˈمحمود عباسˈ رییس تشکیلات خود گردان فلسطین و ˈبان کی مونˈ دبیر کل سازمان ملل به منظور دستیابی به یک توافقنامه آتش بس با تل آویو برای خاتمه جنگ دوازده روزه است.

*هشدار رژیم صهیونیستی به خبرنگاران در غزه
دفتر مطبوعاتی دولت رژیم صهیونیستی روز شنبه به روزنامه نگاران خارجی هشدار داد که مسئول حفظ امنیت آنان در جریان تهاجم نیروهای این رژیم علیه فلسطینیان در غزه نیست.

*یک حزب اسپانیایی خواهان قطع روابط دوجانبه کشورش با رژیم صهیونیستی شد
حزب ˈچپ متحدˈ اسپانیا روز شنبه از ˈماریانو راخویˈ نخست وزیر کشور درخواست کرد که ضمن فراخوان سفیر اسراییل در اسپانیا، روابط دوجانبه کشور با تل آویو را قطع کند.

*تظاهرات هزاران تن از مردم لندن علیه رژیم صهیونیستی
هزاران نفر از مردم شهر لندن روز شنبه با برگزاری تظاهراتی، حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی را محکوم و حمایت خود را از مردم غزه اعلام کردند.

*کشتار بی سابقه کودکان درحمله نظامیان صهیونیستی به غزه
صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف) در گزارشی اعلام کرد که طی 13 روزی که نظامیان اسراییل حملات خود را علیه نوار غزه آغاز کرده، 59 کودک تاکنون جان خود را از دست داده اند.
خاورم**7074**1586

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





29/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن