تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ما (اهل بيت) ستون هاى حق را استوار و لشكريان باطل را متلاشى كرديم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806742238




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرین تحولات میدانی عراق؛ پاکسازی تکریت و انفجار در بغداد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: آخرین تحولات میدانی عراق؛ پاکسازی تکریت و انفجار در بغداد


رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی انتخاب " سلیم جبوری " را به عنوان رئیس جدید مجلس نمایندگان جمهوری عراق تبریک گفت. نمایندگان مجلس عراق دیروز "سلیم الجبوری" را به عنوان رئیس سومین دوره مجلس منتخب عراق انتخاب کردند. به ‌گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام خود به مجلس عراق، نوشت: " معتقدم با توجه به شرایط بسیار حساس کنونی، استقرار نهادهای قانونی به‌ ویژه پارلمان گام مهمی در تقویت و تحکیم آرامش و امنیت مقابله با اقدامات گروه‌های تروریستی و تکفیری در عراق خواهد بود و تنها از طریق تقویت روند مردم‌ سالاری و دموکراسی، اجرای قانون اساسی و هوشیاری و انسجام و وحدت ملت و رهبران و گروه‌های عراق عبور از شرایط کنونی میسور خواهد بود. مایلم بار دیگر بر حمایت اصولی و همه‌جانبه جمهوری اسلامی ایران از استقلال، حاکمیت، وحدت و تمامیت ارضی جمهوری عراق تأکید نمایم و اطمینان دارم دولت و ملت بزرگ عراق شرایط دشوار کنونی را با موفقیت و سربلندی پشت سر خواهند نهاد. "
در رای گیری روز گذشته مجلس عراق که با حضور 250 نماینده مجلس برگزار شد، سلیم الجبوری با کسب 194 رای در مقابل 19 رای خانم شروق العبایجی ، رئیس مجلس عراق شد.  
 سلیم جبوری " به عنوان رئیس جدید مجلس نمایندگان جمهوری عراق انتخاب شد
نمایندگان مجلس عراق همچنین "حیدر العبادی " را به عنوان معاون اول و "آرام شیخ محمد" را به عنوان معاون دوم الجبوری انتخاب کردند . با انتخاب رئیس مجلس عراق مقدمات انتخاب رئیس جمهور و نخست وزیر جدید هموارتر شد .   آخرین تحولات میدانی عراق ؛ آزاد سازی بیشتر مناطق تکریت اما در تحولات میدانی این کشور، وزارت دفاع عراق از آزاد سازی بیشتر مناطق تکریت و تصرف بیشتر ساختمان های دولتی در این شهر و همچنین بیمارستان تکریت و فرار تروریست های داعش از این شهر خبر داد. یک منبع امنیتی در پلیس بابل نیز خبر داد نیروهای امنیتی در عملیاتی مشترک مناطق "العبد" و "یاسین" در شمال بابل را پاکسازی کردند و دهها تروریست داعش را به هلاکت رساندند .
آخرین تحولات میدانی عراق ؛ آزاد سازی بیشتر مناطق تکریت و فرار تروریست های داعش

همچنین منبعی امنیتی در فلوجه اعلام کرد بالگردهای ارتش عراق مقر دادگاه شرعی گروه تروریستی داعش را در شهر  فلوجه هدف قرار دادند که در این عملیات ده ها عضو داعش کشته شدند و خودروهای نظامی آنان منهدم شد.
  پایگاه اینترنتی المسله هم در گزارشی از بغداد نوشت : نیروهای مسلح عراق به پاکسازی تکریت و حملات سنگین بر ضد تروریست ها در منطقه الضلوعیه ، الضباعی ، العوینات و العوجه در تکریت ادامه می دهند.  
  نیروهای عراقی در عملیاتی که بامداد سه شنبه آغاز کردند همزمان با حملات هوایی ارتش عراق به مواضع تروریستهای داعش ، توانستند پرچم عراق را بر فراز کاخ های ریاست جمهوری در مرکز تکریت به اهتزاز درآورند.  
  روز گذشته نیز جنگنده های ارتش عراق ساختمان فرمانداری در بیجی را بمباران کردند و توانستند ابواسامه القحطانی مفتی سعودی سازمان داعش و چهار تن از معاونان وی را به هلاکت برسانند.  
یک منبع امنیتی در استان کرکوک خبر داد تروریستهای سازمان داعش به منزل راکان سعید الجبوری معاون استاندار کرکوک در الحویجه در جنوب غربی این استان حمله و آنجا را اشغال کردند.  تلفات دو انفجار در شهرک صدر بغداد به 62 کشته و زخمی رسید در این حال  یک منبع امنیتی در پلیس عراق خبر داد آمار تلفات دو انفجار در شهرک صدر بغداد به 62 کشته و زخمی رسید.  
بر اثر انفجار دو خودرو بمب گذاری شده در شهرک صدر 10 نفر کشته و 52 نفر دیگر زخمی شدند.    
این دو خودرو بمب گذاری شده که در بازاری در شهرک صدر در شرق بغداد پارک شده بود شامگاه سه شنبه منفجر شد.


چهار شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن