تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا شما را به چيزى با فضيلت‏تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاه نكنم؟ آن چيز اصلا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798501948




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هنرمندان برای دفاع از فلسطینیان همیشه در صحنه حضور دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob رییس حوزه هنری: هنرمندان برای دفاع از فلسطینیان همیشه در صحنه حضور دارند تهران - ایرنا- رییس حوزه هنری تبلیغات اسلامی گفت: در هر حادثه ای که به کرامت انسانی تعدی شده هنرمندان ما حضور داشتند این بار نیز علاوه بر آفرینش در دفاع از مظلوم و رسوایی ظالم با صدای رسا نفرت خود را از ستمگر و حامیان منافقش اعلام می کنند.


به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا ، محسن مومنی شریف روز سه شنبه در نشست ˈغزه تنها نیست ˈ با اشاره به وقایع امروز در غزه گفت: آنچه که در حال حاضر در مساحت کوچکی به نام غزه اتفاق می افتد، میدان بزرگی است برای امتحان همه کسانی که با موضوع و مفهومی به نام انسان و بشریت سر و کار دارند.
وی ادامه داد : در این میدان بی شک مدعیان دروغین صلح که خود را نسبت به سرنوشت بشر مسئول می دانند، رسوا شدند. رهبران لیبرال دمکراسی سعی کردند چشم خود را به جنایت رژیم صهیونیستی ببندند و بعد مجبور شدند حتی از آن دفاع کنند.
رئیس حوزه هنری با تاکید بر این که آمریکا چشم خود را بر اتفاقات غزه بسته است، گفت: رئیس جمهوری آمریکا بدون هیچ منطقی بارها از اقدامات رژیم صهیونیستی دفاع کرد. او که چند ماه پیش به دنبال بهانه ای برای اشغال سوریه برای چند نفری که در آن کشور مشکوکانه کشته شده بودند، اشک تمساح می ریخت، امروز چشم خود را به کشته شدن ده ها و بلکه صدها زن وکودک بی گناه فلسطینی بسته است.
مومنی در ادامه جایگاه رسانه های غربی را این طور توصیف کرد: رسانه های آنان نه تنها سعی کردند واقعیت ها را تحریف کنند که حتی از رژیم صهیونیستی تمجید هم می کنند که مثلا پیش از حمله به شجاعیه خبر کرده بود تا مردم آنجا را خالی کنند. خالی کنند کجا بروند؟
رییس حوزه هنری با اعلام نشانه های اضمحلال و نابودی فرهنگ لیبرالی،افزود : دیدید در این جنایت بیش از 120 نفر مردم بی گناه در خانه هایشان کشته شدند. این نشان آشکاری است بر اضمحلال و نابودی فرهنگ و تمدن لیبرالی که بر پایه دروغ و نفاق استوار است و در مصافی مانند غزه رسوا شد.
وی با ابراز تاسف از ترویج چنین تمدنی در برخی مجامع روشنفکری اظهار داشت: هنوز هم در مجامع روشنفکری ما کسانی مروج و مبلغ چنین تمدنی هستند و آن را مقصد بشریت و پایان تاریخ می دانند.
مومنی شریف با اشاره به تغییر و دگرگونی های دنیای امروز گفت: روزگاری رژیم صهیونیستی هر زمان اراده می کرد به لبنان لشکر می کشید و در کمتر از سه روز تا بیروت می رسید؛ اما امروز در درون خودش در باتلاق غزه گیر کرده است و در چند سال اخیر این سومین لشکرکشی او برای اشغال این سرزمین کوچک و تحت انواع محاصره در درون خودش است که هر بار جز شکست و رسوایی و دادن امتیاز عایدی برایش نداشته است. این خود بشارتی است برای تحقق وعده قرآن کریم که: «ظلم و ستم نابود خواهد شد و آینده زمین متعلق به صالحان استˈ.
این فعال فرهنگی کشور با بیان این که هنرمندان ما همیشه مدافع مظلوم و ستمدیدگان بوده اند ادامه داد: به گواهی کارنامه حوزه هنری و همه جاهایی که خدمتگزار هنر و ادب این مملکت هستند، در هر حادثه ای که به کرامت انسانی تعدی شده و جان های بی گناهی کشته شده اند، هنرمندان ما به میدان آمده اند و وظیفه خود را انجام داده اند. روزگاری در بوسنی، زمانی در افغانستان و عراق و همیشه در فلسطین.
وی اظهار داشت : در همه ایام خاطر هنرمندان مسئول از ماجرای فلسطین آسوده نیست و هر بار با خلق اثری آن را اعلام می دارند. این بار نیز علاوه بر آفرینش کارهای ارجمندشان در دفاع از مظلوم و رسوایی ظالم، روز چهارشنبه در حوزه هنری گرد هم می آیند و با صدای رسا نفرت خودشان را از ستمگر و حامیان منافقش اعلام می کنند و همدلی خود را با ستمدیدگان نشان می دهند.
فراهنگ (3) ** 9252**1601**

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





31/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن