تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813095384




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رتبه بندی نشریات برای جذب آگهی دولتی براساس جدول امتیاز دهی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob برای نخستین بار ؛ رتبه بندی نشریات برای جذب آگهی دولتی براساس جدول امتیاز دهی تهران - ایرنا - معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی اعلام کرد که برای نخستین بار رتبه بندی نشریات برای جذب آگهی های دولتی بر اساس دستور العمل مضخص و جدول امتیاز دهی انجام شده است .


به گزارش روز سه شنبه گروه فرهنگی ایرنا ، دراین گزارش آمده است : با توجه به احتمال بروز اشتباه در تدوین جدول مذکور و محاسبه امتیاز هر یک از نشریات، در صورت مشاهده هرگونه مغایرت، موضوع به همراه مستندات لازم اعلام، تا نسبت به بررسی موارد مطروحه و انجام اصلاحات اقدام شود .
طبق گزارش روابط عمومی معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد، بر این اساس،جدول مذکور مورد بازنگری قرار گرفت و رتبه­ بندی جدید، طبق اصلاحات صورت گرفته و در سایت این معاونت قرار گرفت.
درادامه آمده است : از این پس جدول رتبه­ بندی مطبوعات هر6 ماه یک بار (فروردین و مهرماه هر سال)مورد بازنگری قرار می­گیرد.نشریاتی که نامشان در جدول مذکور درج نگردیده در رتبه 5 قرار دارند.
این گزارش می افزاید: بزودی نشریات که حداقل در 25 استان کشور توزیع نگردند از فهرست این جدول حذف خواهند شد.
همچنین به استناد ماده 11 دستورالعمل، ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان­ها مجاز نیستند بیش از 30 درصد از آگهی­ های دولتی استان مربوطه را برای چاپ، در اختیار روزنامه ­ها یا نشریات سراسری قرار دهند.
این جدول هم اکنون در سایت این معاونت به آدرس press.farhang.gov.ir قابل مشاهده است .
فراهنگ(1)**1355**1601**

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





31/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن