تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819356898




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرین برگ نمایشگاه قرآن امروز ورق می خورد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob آخرین برگ نمایشگاه قرآن امروز ورق می خورد تهران- ایرنا- آخرین برگ بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم امروز (سه شنبه) ورق می خورد و این رویداد قرآنی پس از 28 روز فعالیت به کار خود در باغ موزه دفاع مقدس پایان می دهد.


مراسم اختتامیه بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم و اختتامیه یازدهمین جشنواره «بانوی ایرانی، هنر قرآنی» امروز با حضور محمد باقر نوبخت معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری از ساعت 19:30 تا 20:30 در سالن خلیج فارس باغ موزه دفاع مقدس برگزار می شود.
بنابه این گزارش علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این مراسم حضور خواهد یافت.
در این مراسم حجت الاسلام محمدرضا حشمتی، رییس بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به ارایه گزارشی از این رویداد بزرگ قرآنی خواهد پرداخت.

** اختتامیه مسابقات قرآن بازنشستگان شهرداری تهران
اختتامیه اولین دوره مسابقات قرآنی بازنشستگان شهرداری تهران روز گذشته (دوشنبه) در باغ موزه دفاع مقدس با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی و فعالان قرآنی شهر تهران برگزار شد.
مصطفی منتظرالمهدی، مدیر عامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران، عنوان کرد: این برنامه شروعی برای کاری بزرگتر برای بازنشستگان کشورمان در عرصه فرهنگ و قرآن کریم است.
وی با اشاره به اینکه برای نخستین بار این برنامه در حوزه مسابقات قرآنی برای بازنشستگان برگزار شد، ادامه داد: در این راستا بازنشستگان شهرداری، خانواده های تحت تکفل آنها، موظفین سازمان بازنشستگی و کارمندان این سازمان به رقابت با یکدیگر پرداختند.
منتظرالمهدی با بیان این مطلب گفت: این مسابقه در پنج رشته اذان، تحقیق، ترتیل، روخوانی و حفظ برگزار شد که برای نخستین بار از خانواده بازنشستگان نیز در قالب برپایی مسابقه دعوت به عمل آمد.
مدیر عامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران اظهار کرد: بیش از 180 نفر در این مسابقه شرکت کردند که 60 درصد آنان را بانوان تشکیل می دادند. همچنین از این میان، 120 نفر بازنشسته بودند که 84 نفر آنان را مردان و 36 نفر را زنان تشکیل می دادند.

** نگاهی به آخرین برنامه های کمیته بانوان در نمایشگاه قرآن
کمیته بانوان بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم شب گذشته آخرین برنامه های خود را در غرفه های هنری و نابینایان اجرا کرد.
در این غرفه هنری همچون شب های گذشته هنرهای قرآنی با حضور هنرمندان برجسته کشور آموزش داده شد.
در این غرفه هنرمندان هنرهای مختلف ازجمله سوزن دوزی و قلم زنی روی مس و نقره را به مراجعه کنندگان آموزش دادند.
در این کمیته برنامه های مربوط به ثبت نام در خانواده یاسین، مسابقه فضیلت سوره یاسین و کتابخانه دیجیتال از دیگر برنامه هایی است که در کمیته بانوان بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم اجرا می شود.

** برگزاری مراسم اختتامیه بخش نهادها و مؤسسات
مراسم اختتامیه بخش نهادها و مؤسسات، شب گذشته در بخش نهادها و مؤسسات برگزار شد.
این مراسم با حضور مسئولان بخش نهادها و مؤسسات نمایشگاه قرآن برگزار شد.
فراهنگ (1) ** 1569

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





31/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن