تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820129665




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار فارس:دولت تمام تلاش خود را برای خروج از رکود تورمی بکار گرفته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob در دیدار با خانواده های جانبازان کوار ؛ استاندار فارس:دولت تمام تلاش خود را برای خروج از رکود تورمی بکار گرفته است شیراز - ایرنا- استاندار فارس گفت: دولت تدبیر و امید که با رای بالای مردم سر کار آمده تمام تلاش خود را برای حل مشکلات اقتصادی و خروج از رکود تورمی به کار گرفته است .


به گزارش ایرنا، سید محمد احمدی عصر دوشنبه در دیدار با خانواده های جانبازان و ایثارگران شهرستان کوار افزود:کشور با مسائل و مشکلات متعددی روبرو است که با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید این مشکلات به مرور در حال مرتفع شدن است .
استاندار فارس گفت : رشد اقتصادی کشور که قبل از روی کار آمدن دولت جدید منفی هفت درصد بوده دولت تدبیر و امید موفق شده است که تراز رشد اقتصادی کشور را مثبت کند و تورم نقطه به نقطه را به 14 درصد برساند .
***عملکرد تیم مذاکره کننده هسته ای موفق بوده است
استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد :در بحث پرونده هسته ای که کشورما با گروه (1+5)در حال مذاکره بود توانسته طی این مدت مذاکرات را به جای مثبت برساند و عملکرد موفقی داشته باشد.
احمدی افزود :بعضی از اقدامات دولت در بحث پرونده هسته ای منجر به بازگشت پولهای بلوکه شده کشورشده است .
** مردم خرامه سرمایه های خود را وارد چرخه سرمایه گذاری کنند
استاندار فارس همچنین با اشاره به نیاز کنونی شهرستان خرامه به سد برای پاسخ به مطالبات مردم این شهرستان گفت :اگر سد در این شهرستان ساخته شود موجب تحول در صنعت و کشاورزی و تامین آب آشامیدنی موردنیاز مردم منطقه خواهد شد.
احمدی افزود: برخی از کارهای اساسی سد انجام شده و اعتبارات لازم جهت تکمیل پروژه باید جذب شود .
وی اضافه کرد: مردم اگر بتوانند سرمایه های خود را وارد چرخه سرمایه گذاری کنند در بخش های مختلف ماهم تسهیلات ارزان قیمت در اختیار آنان قرار خواهیم داد .
استاندار فارس در خصوص درخواست های مردم کوار در بحث بیمارستان اضافه کرد :با توجه به قولی که دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای اختصاص یک میلیارد تومان داده و همچنین دومیلیارد تومانی که از طریق وزارت نفت پیگیری می شود تلاش خواهیم کرد تا این بیمارستان به نتیجه مطلوب برسد .
احمدی در پایان خاطر نشان ساخت :استانداری فارس با کمک راه و شهر سازی در خصوص بلوار 40 متری این شهرستان نیز پیگیری و اقداماتی جهت تکمیل این بلوار انجام داده است .
شهرستان کوار در فاصله 40 کیلومتری جنوب شرق شیراز قرار دارد .ک/2
678/ 667

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





30/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن