تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چه آسان است مرگى كه در راه رسيدن به عزّت و احياى حق باشد، مرگ عزتمندانه جز زندگى جاو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820745051




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کسانیکه در بحث توسعه حرم از نظرات شورا استفاده نکردند پاسخگو باشند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس شورای شهر شیراز: کسانیکه در بحث توسعه حرم از نظرات شورا استفاده نکردند پاسخگو باشند خبرگزاری پانا: حقدل گفت: باید از پتانسیل اوراق وقفی برای توسعه حرم مطهر استفاده کنیم و از توان مردم و مسئولین در این راستا استفاده شود.
۱۳۹۳ دوشنبه ۳۰ تير ساعت 19:00



به گزارش خبرگزاری پانا، غلام مهدی حقدل بعد از ظهر امروز در صحن علنی شورای شهر شیراز با بیان اینکه شورا باید در مباحث مربوط به توسعه شهری مورد مشورت قرار داده شود اظهار داشت: امروز کسانیکه در بحث توسعه حرم مطهر از نظرات شورا استفاده نکردند با مشکلاتی مواجه شدند و باید خودشان نیز پاسخگو باشند.
وی با بیان اینکه شورای شهر شیراز باید ایده پرداز توسعه شهر باشد، گفت: شورای شهر قلک نیست که هر کس از آن طلب پول کند بلکه باید از این پتانسیل برای توسعه و پیشرفت شهر استفاده شود.
رئیس شورای شهر شیراز ادامه داد: باید از پتانسیل اوراق وقفی برای توسعه حرم مطهر استفاده کنیم و از توان مردم و مسئولین در این راستا استفاده شود.
حق دل افزود: ستاد توسعه شهری برای شیراز از جمله اولویت های بسیار مهم است که باید مورد توجه قرار داده شود که با این مهم شاهد تحول بزرگی در شیراز خواهیم بود.
در ادامه عضو شورای شهر شیراز نیز با اعتراض به سخنان اعضای شورای شهر در خصوص طرح توسعه حرم، گفت: این حرکت ما کاری بیهوده است زیرا کارگروهی با مدیریت استاندار در پشت درب های بسته تصمیم گیری می کند.
محمد رضا هاجری تاکید کرد: باید به فکر منافع شهر باشیم نه اینکه وقت خودمان را برای موردی قرار دهیم که در جایی دیگر تصمیم گیری می شود.
خبرنگار : سعیده ساعدی











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن