تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):وقتى كه برادر دينى‏ات از تو جدا شد، سخنى پشت سر او نگو، مگر اين كه دوست دارى او د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814962672




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری مسابقه فرهنگی قرآن و عفاف در ناحیه یک منطقه 2


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
برگزاری مسابقه فرهنگی قرآن و عفاف در ناحیه یک منطقه 2
معاون فرهنگی اجتماعی ناحیه 4 شهرداری منطقه 2گفت: مسابقه فرهنگی قرآن عفاف با همکاری خانه‌های تهران ویلا و محله آلستو‌م با حضور هزار و 400 نفر شرکت کننده برگزار خواهد شد.
علی‌اکبر غفار‌زاده معاون فرهنگی اجتماعی ناحیه شهرداری منطقه 2 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: مسابقه فرهنگی قرآن و عفاف با  حضور هزار و 400نفر شرکت کننده برگزار و به 10نفر اول تسهیلات ویژه برای استفاده از امکانات برج میلاد داده خواهد شد.

وی افزود: چهارشنبه افطار‌ی به 15 نفر از جانبازان 70درصد به بالا با خانواده و خانواده ها 2شهید،3شهید و دارای 4شهید که مجموعا حدود 10نفر می‌شوند، داده خواهد شد.

علی‌اکبر غفار‌زاده در ادامه بیان داشت: برنامه تخصصی حجاب و عفاف با همکاری نواحی 4و5و7 در فرهنگسرای ابن سینا و با  حضور دکتر بر‌مائی اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: هفته بعد در محلات اردو‌هایی برای محله پردیسان در برج میلاد در روز شنبه، یکشنبه برای محله آلستو‌م در بهشت مادران و دوشنبه شهروندان تهران ویلا به امام زاده داوود برده خواهند شد.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن