تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820060005




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام اولویت‎های سرمایه‌گذاری از سوی وزارت صنعت/ 15 پیشنهاد سرمایه‌گذاری برای خودرو و نیرومحرکه


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
اعلام اولویت‎های سرمایه‌گذاری از سوی وزارت صنعت/ 15 پیشنهاد سرمایه‌گذاری برای خودرو و نیرومحرکه

اعلام اولویت‎های سرمایه‌گذاری از سوی وزارت صنعت/ 15 پیشنهاد سرمایه‌گذاری برای خودرو و نیرومحرکه
وزارت صنعت، معدن و تجارت 215 اولویت سرمایه گذاری صنعتی و معدنی سال جاری در کشور را در یک فهرست 15 گانه اعلام کرد؛ بر این اساس برای خودرو و نیرومحرکه، 15 پیشنهاد از سوی این وزارتخانه به سرمایه گذاران ارایه شده است.
به گزارش نامه نیوز به نقل از مهر، وزارت صنعت، معدن و تجارت 215 اولویت سرمایه گذاری صنعتی و معدنی سال جاری در کشور را در یک فهرست 15 گانه اعلام کرد؛ این اولویتها به تفکیک گروههای صنعتی و معدنی اعلام و در دسترس علاقمندان قرار گرفت.

بر این اساس اولویتهای سرمایه گذاری در سال جاری به طور کلی شامل 215 مورد است که در بخش های اکتشاف 4 مورد، استخراج 2 مورد، فلزات و مصنوعات فلزی 21 مورد، کانی غیرفلزی 37 مورد، پتروشیمی 19 مورد، شیمیایی 6 مورد، پلیمری 20 مورد، سلولوزی 15 مورد، غذایی 5 مورد، دارویی 7 مورد، نساجی و پوشاک 11 مورد، برق و الکترونیک 5 مورد، ماشین سازی و تجهیزات 13 مورد، تجهیزات پزشکی 34 مورد و خودرو و نیرو محرکه 15 مورد اعلام شده است .

علاوه بر رشته فعالیت های اعلامی ، توسعه واحدهای موجود که تولید آنها به میزان بیش از 85 درصد ظرفیت اسمی بوده و نیز بیش از 30% محصولات خود را صادر نموده اند؛ نیز در اولویت های وزارت صنعت،معدن و تجارت محسوب می شود.

بنا براین گزارش، منظور از اولویت گذاری به رشته فعالیت های مندرج در فهرست اعلامی ، پشتیبانی و حمایت های بخشی حوزه اختیار این وزارت وپیشنهاد درخواست پشتیبانی توسط سایر دستگاهها است، بدیهی است سایر خدمات و پشتیبانی های مورد نیاز سرمایه گذاران محترم از طریق حوزه های مرتبط قابل پیگیری خواهد بود.

برای اطلاع از گروهها، حوزه ها و جزئیات بیشتر اولویتهای سرمایه گذاری پورتال این وزارتخانه در دسترس مراجعه کنندگان است. همچنین علاقه‌مندان سرمایه گذاری در کشور می توانند جهت طی فرآیند سرمایه گذاری در حوزه های مختلف صنعتی و معدنی به درگاه اطلاعات و خدمات صنعت، معدن و تجارت و یا سازمان صنعت، معدن و تجارت استانهای کل کشور و برای برخی رشته فعالیتهای مهم به حوزه ستادی وزارت مراجعه و مراحل کار را طی مسیر نمایند



1393/4/30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن