تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترین اعمال دوست داشتن در راه خدا و دشمنی در راه اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820210672




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چاپ چوب در کارگاه آموزشی موزه هنرهای معاصر تهران


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


فرهنگ و هنر > موسیقی و هنرهای تجسمی
چاپ چوب در کارگاه آموزشی موزه هنرهای معاصر تهران
پنجمین کارگاه آموزشی چاپ های دستی با حضور پروین هانی طبایی روز چهارشنبه اول تیرماه در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می شود.



به گزارش خبرگزاری مهر، در ادامه برگزاری کارگاه آموزشی چاپ های دستی، همزمان با نمایشگاه آثار چاپ های دستی هنرمندان خارجی گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران، پنجمین کارگاه آموزشی چاپ های دستی با حضور پروین هانی طبایی و با تکنیک چاپ چوب چهارشنبه اول تیرماه از ساعت 10 تا 12 و 14 تا 16 در گالری 4 موزه برگزار می شود. چهارمین کارگاه آموزشی چاپ دستی چهارشنبه 25 تیرماه با حضور بهناز هوشمند و مهدی گودینی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار شد. در این کارگاه آموزشی بازدید کنندگان با شیوه چاپ لینو توسط این هنرمندان آشنا شدند. نمایشگاه آثار چاپ‌های دستی هنرمندان خارجی گنجینه موزه با موضوع از امپرسیونیسم تا امروز از 22 اردیبهشت ماه افتتاح و تا 16 مردادماه ادامه دارد. در این نمایشگاه 250 اثر از 75 هنرمند از جمله پیکاسو، خوان میرو، سالوادور دالی، جسپرجونز، ادوارد مونش، کامیل پیسارو، اندی وارهول، فرنان لژه، ژرژ روئو، آلبرتو جاکومتی، هاینس ماک، کونتر اوکر و ... به نمایش درآمده است. علاقمندان برای بازدید از نمایشگاه و همچنین حضور در کارگاه آموزشی چاپ دستی می توانند به موزه هنرهای معاصر تهران واقع در خیابان کارگر شمالی جنب پارک لاله مراجعه کنند.


۱۳۹۳/۴/۳۰ - ۱۱:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن