تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بپرهيز از كارى كه موجب عذرخواهى می ‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820644408




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح استعدادیابی و پیشرفت محسوس تنیس در تبریز آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > آذربایجان شرقی
طرح استعدادیابی و پیشرفت محسوس تنیس در تبریز آغاز شد
تبریز – خبرگزاری مهر: تنیس یکی از رشته های ورزشی مفرح و پرنشاطی است که علاقه مندی جوانان موجب شده که این رشته به یکی از ورزش های پرطرفدار در جامعه تبدیل شود که در این میان افزایش زمین های تنیس در شهرها و بخصوص در تبریز گرایش بیشتر خانواده ها را برای حضور فرزندانشان دربرداشته است و بر این اساس طرح استعدادیابی و پیشرفت محسوس تنیس در تبریز آغاز شده است.



به گزارش خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت تنیس آذربایجان شرقی، شهرام دبیری رییس هیئت تنیس استان عصر یک شنبه  با اشاره به اینکه استعدادیابی این رشته ورزشی در پنج مدرسه اختصاصی تنیس تبریز آغاز شده است، به خبرنگاران گفت: اساس تنیس آذربایجان شرقی از پنج سال گذشته در حال پایه ریزی اصولی و بنیادی است و در این سند راهبردی برای تنیس بر پایه استعدادیابی ، حضور بخش خصوصی ، استفاده از زیرساخت های ارگان ها، استعدادیابی مستمر، ارتقاء زیرساخت ها و ایجاد مرکز تنیس در تبریز است. وی ادامه داد: پنج مدرسه تنیس در راستای استعدادیابی در شهر تبریز برای اولین بار آغاز شده و نوجوانان و نونهالان در دو بخش دختران و پسران ضمن شناسایی، تمرینات خود را انجام می دهند و این استعدادها سال های آتی توان و پتانسیل تنیس استان را به کشور نشان خواهند داد. دبیری تاکید کرد: باید با تلاش و همت مضاعف در اوقات فراغتی که آغاز شده به کشف استعدادهای درخشان ورزشی همت داشته باشیم تا بتوانیم با برنامه ریزی مدون در تنیس استان گام های موثری بردایم  . وی ادامه داد: گره گشای مشکلات تنیس، حمایت خانواده ها و بخش خصوصی است و حمایت خانواده ها و ایجاد تفکر پشتکار و حمایت های مادی و معنوی در کنار حمایت بخش خصوصی می تواند در توسعه تنیس استان گام مهمی محسوب شود. دبیری استعدادیابی ، علمی کردن ، توجه ویژه به تنیس بانوان و موضوع رعایت اخلاقیات فرهنگی را از اهم برنامه های هیئت تنیس آذربایجان شرقی دانست و عنوان کرد: تنیس بصورت همگانی وارد شهرستان ها و مدارس آذربایجان شرقی خواهد شد و در این راه سند راهبری و پتانسیل و توانایی های زیادی در استان وجود دارد. وی افزود: ورود بخش خصوصی به ورزش تنیس در کنار همگانی کردن تنیس در مناطق پرجمعیت شهر تبریز و شهری کردن این رشته ورزشی از برنامه های سند 5 ساله ورزش آذربایجان شرقی در رشته تنیس است که در این راستا با کمک شورای اسلامی شهر تبریز گا مهای مهم و بزرگی برداشته شده است. رئیس هیئت تنیس آذربتیجان شرقی تصریح کرد: توسعه تنیس در مدارس دبستانی در دو بخش دختران و پسران نیاز مهم و ضروری ورزش استان بوده و با کمک فدراسیون با تجهیز دبستان ها به ملزومات ورزش تنیس، این هدف اجرایی خواهد شد تا تنیس با آینده نگری و استعدادیابی قهرمانان بیشتری را تحویل ورزش کشور دهد.

دبیری یادآورشد: برای اولین بار در کشور زمین های تنیس با استاندارد بین المللی توسط شهرداری منطقه پنج تبریز احداث می شود. دبیری در این خصوص اظهار کرد: برای اولین بار در ایران ، زمین های تنیس با رعایت استانداردهای بین المللی توسط شهرداری منطقه پنج تبریز در حال احداث است و برای احداث 6 زمین تنیس بالغ بر 15 میلیارد ريال هزینه می شود. رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز گفت: زمین های تنیس در حاشیه اتوبان پاسداران و در داخل پارک باغمیشه قرارداد و اینک در مرحله نصب لایه هاردکورت و خط کشی پایان یافته است. وی مساحت زمین های تنیس مورد اشاره را بالغ بر 4 هزار متر مربع ذکر کرد و گفت : علاوه بر احداث زمین های شش گانه فضاهایی برای تماشاگران ، سالن های رختکن و قسمت های اداری نیز احداث شده است . دبیری تصریح کرد: با بهره برداری از این پروژه ورزشی ، کلانشهر تبریز بعد از این توانایی میزبانی مسابقات بین المللی تنیس را خواهد داشت.


۱۳۹۳/۴/۳۰ - ۱۰:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن