تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):روز غدیر در آسمان مشهورتر از زمین است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799039474




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جاده های ایمن بستری برای رونق گردشگری همدان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob جاده های ایمن بستری برای رونق گردشگری همدان همدان - ایرنا - وجود جاده های ایمن و فراهم کردن امنیت در راهها یکی از عوامل موثر و راهگشا برای توسعه و رونق صنعت توریسم و گردشگری در استان تاریخی و کهن همدان است.


به گزارش ایرنا برای توسعه و تقویت گردشگری در هر استانی باید زیر ساختهای لازم مهیا شود چرا که وجود زیرساختهای مناسب و مطلوب یکی از عوامل مهم در جذب گردشگر است.
با تلاش های انجام شده توسط مسوولان دستگاه های مرتبط در بخش ایمن سازی راههای استان همدان، خوشبختانه در سال گذشته، تلفات جاده ای این استان به تعداد 90 نفر کاهش یافت که این امر در جذب گردشگر می تواند اثر گذار باشد.
در واقع احساس آرامش و امنیت شاید مهم ترین دلیل برای سفر کردن است و ایجاد و حفظ امنیت برای گردشگران نیاز به برنامه ریزی و تلاش جدی مسوولان دارد.
رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان همدان در این باره گفت: یکی از عوامل موثر در جذب گردشگر و ورود مسافر به شهرها ایمن سازی جاده ها و توسعه راهها است.
ˈرسول ابراهیم خانیˈ با تشریح ایمن سازی جاده های این شهرستان اضافه کرد: سال گذشته اقدامات موثری برای شناسایی نقاط حادثه خیز با هدف عبور و مرور ایمن گردشگران انجام شد و با اجرای همین اقدامات استان همدان موفق به کسب رتبه برتر کاهش تلفات جاده ای در سطح کشور شد که این امر بازتاب های خوبی داشته است.
وی افزود: در سال جاری نیز 12 نقطه حادثه خیز در محورهای همدان شناسایی شد که 6 نقطه ایمن سازی شده و ایمن سازی یک محور نیز در دست اجرا است.
وی اضافه کرد: سال گذشته سه نقطه اصلی شامل لاین رفت محور تهران به سمت پلیس راه همدان به مسافت دو و نیم کیلومتر تعریض شد و با حذف پیچ و کارهای ایمن سازی اقدامات موثری انجام شد که این امر در کاهش تصادفات بسیار موثر بوده است و تصادف در این محور را از 20 تلفات در سال های گذشته به صفر رسانده است.
ابراهیم خانی اظهار کرد: دو نقطه حادثه خیز نیز در محور ملایر به گنبد ایمن سازی شده و در سال جاری نیز محور بیجار از همدان به طرف گل تپه که یکی از نقاط حادثه خیز بوده به طول سه و نیم کیلومتر تعریض و شانه های خاکی آسفالت شده و با احداث دو پارکینگ در این نقطه اقدامات موثری انجام شده است.
وی اضافه کرد: محور همدان به ملایر نیز به مساحت چهار کیلومتر آسفالت شده است و محور تهران نیز در لاین برگشت به سمت پل ساوه دو نقطه حادثه خیز وجود دارد که ایمن سازی آن در دست انجام است.
وی افزود: برای ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده های همدان 23 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
به گفته ابراهیم خانی محور غار علیصدر که یکی از محورهای پرتردد برای مسافران و گردشگران است به طور کامل تعریض شده و روکش، خط کشی و تکمیل علایم راهنمایی و رانندگی از دیگر اقدامات انجام شده در این محور است.
وی اظهار کرد: همچنین چندین گروه برای رنگ آمیزی علایم ، سرعت گاه ها و سرعت گیرها فعال شده است.
رییس راه و شهرسازی همدان گفت: برای ایمن سازی محور گنجنامه نیز که یکی از مسیرهای پرتردد برای گردشگران است نیز اقداماتی انجام شده که برداشت نخاله های مسیر، تکمیل گاردریل های کنار مسیر، علایم و شانه سازی از جمله فعالیت های برای ایمن سازی این مسیرها بوده است.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان نیز گفت: محور گنج نامه یکی از مسیرهای توریستی و پرتردد برای مسافران و گردشگران است که در سال های گذشته به دلیل وجود نقاط حادثه خیز در این مسیرها حدود 17 نفر بر اثر تصادف جان خود را از دست دادند که با اقدامات ایمن سازی در سال گذشته تعداد تلفات این مسیر به دو نفر کاهش یافته و در سال جاری این مسیر تاکنون هیچ تلفاتی نداشته است.
سرهنگ ˈ علی فکریˈ با بیان اینکه با توجه به ترافیک زیاد در مسیر گنج نامه دوربین های تخلفات باید در این مسیر فعال شوند گفت: پس از محور عباس آباد نرسیده به رستوران نعل اشکنه یک پیچ بسیار خطر ناک و نگران کننده وجود دارد که باید ایمن سازی شود.
وی با تاکید بر شتاب در اجرای طرح های عمرانی به ویژه احداث پل ها گفت: نا تمام ماندن طرح های عمرانی موجب می شود تا مسافران چهره ناخوشایندی از شهر تاریخی و گردشگری همدان به خاطر بسپارند.
وی اضافه کرد: دوربین کنترل سرعت به صورت مکانیزه در بلوار ارتش شهر همدان که یکی از نقاط حادثه خیز است نصب شده و متخلفان را بین 500 تا یک میلیون ریال جریمه می کند.
وی افزود: ورودی همه طرح ها به سمت میدان امام خمینی (ره) میدان اصلی و مرکزی شهر برای همه مسافران و گردشگران آزاد است و اعمال قانون به جزء در موارد مخاطره آمیز برای مسافران انجام نمی شود.
در شهرستان همدان 700 کیلومتر راه واقعی وجود دارد که 350 کیلومتر آن راه روستایی و 350 کیلومتر راه اصلی و فرعی است.
از مجموع راههای اصلی و فرعی 30 کیلومتر آزاد راه ، 60 کیلومتر بزرگراه و بقیه نیز راههای دو خطه است.
7523/2624

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





30/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن