تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):روز غدیر در آسمان مشهورتر از زمین است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798290809




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آشنایی کودکان با ساخت پویانمایی تا احترام به والدین در نمایشگاه قرآن


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob آشنایی کودکان با ساخت پویانمایی تا احترام به والدین در نمایشگاه قرآن تهران - ایرنا - مدیر بخش کودک و نوجوان بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن گفت: در غرفه سبک زندگی این بخش کودکان با مباحثی همچون سلام کردن، احترام به والدین و دعا و نیایش آشنا می شوند.


علی باقری با بیان اینکه مخاطبان این بخش افراد 4 تا 16 ساله هستند، گفت: در این غرفه سبک زندگی در قالب بازی به بازدیدکنندگان ارائه می شود.
وی اظهار کرد همچنین در غرفه ای از این بخش برنامه ای به منظور آشنایی بیشتر کودکان با پویانمایی و نحوه ساخت آن در نظر گرفته شده است.
باقری در این رابطه گفت: بچه هایی که علاقه مند به کار انیمیشن هستند با دوربینی که در این بخش قرار گرفته شده بود به صورت تک فریم عکس می گیرند؛ در این بخش کودکان با فیلم نامه ای که در ذهن خود می پرورانند، با استفاده از خمیر یا کاغذ موجوداتی را می سازند و شروع به گرفتن عکس می کنند.
وی افزود: در طول برپایی نمایشگاه حدود 150 فیلم از 30 ثانیه تا 2 دقیقه توسط بچه ها خلق شده است که در اختیار خود کودکان نیز قرار می گیرد.
به گزارش بیست و دومین نمایشگاه بین الملی قرآن کریم باقری گفت: امسال بعد از چند سال، مسئولیت فعالیت های بخش کودک و نوجوان به کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان سپرده شد.
وی افزود: در این بخش 30 فعالیت فرهنگی و هنری در قالب 14 غرفه تدارک دیده شده است که در این فضا بیش از 30 مربی کارآزموده از کارشناسان حوزه کودک و نوجوان حضور دارند.
باقری اظهار کرد: در فعالیت های فرهنگی، برنامه هایی همچون قصه گویی، روخوانی کتاب، معرفی سرزمین و شخصیت و معرفی اماکن در نظر گرفته شده است.
مدیر بخش کودک و نوجوان نمایشگاه بین المللی قرآن افزود: در بخش معرفی سرزمین ها نیز سعی شد با استفاده از تصاویر، اماکنی همچون مکه، مدینه و کربلا معرفی شود و حوادثی که در این اماکن اتفاق افتاده با زبان کودکانه برای حاضرین ارائه شود.
باقری به فعالیت های هنری این بخش پرداخت و اظهار کرد: فعالیت های مختلفی همچون نقاشی با مداد رنگی، گواش و آبرنگ در این بخش انجام می شود که کودکان به صورت گروهی با یکدیگر به کشیدن نقاشی می پردازند. مجموعه نقاشی بچه ها در اطراف بخش کودک و نوجوان قرار گرفته تا دیگران با کارهای هنری بچه ها آشنا شوند.
مدیر بخش کودک و نوجوان بیست و دومین نمایشگاه قرآن افزود: در این بخش همچنین کودکان با قلم درشت و خوشنویسی در رشته های خط ثلث و نستعلیق آشنا می شوند.
وی ادامه داد: سفال گری و گل بازی نیز از دیگر فعالیت های کودکان در این بخش است؛ مخاطبان این بخش با سفال و یا گل اشکالی را می سازند و می توانند بعد از ساختن آن را به عنوان یادگاری از نمایشگاه با خود ببرند.
مدیر بخش کودک و نوجوان نمایشگاه بیست و دوم اظهار کرد: از دیگر فعالیت های این بخش، بازی های رایانه ای است؛ کودکان و نوجوانان با حضور در این بخش با بازی های جدید و قرآنی آشنا می شوند و به صورت گروهی مشغول بازی می شوند.
وی به فعالیت های ادبی این بخش اشاره کرد و گفت: در این بخش مشاوران و مربیان ادبی حضور می یابند و دلنوشته ها و مطالب ادبی کودکان را بررسی می کنند. افرادی که توانایی نوشتن داشته باشند نیز در این بخش دلنوشته ها و قطعات ادبی و شعر خود را ارائه می کنند تا مورد بررسی قرار گیرد. به آثار برتر جوایزی اهدا خواهد شد.
باقری در مورد دیگر فعالیت های هنری این بخش گفت: این بخش تا قبل از ایام سوگواری امام علی(ع) هر روز 2 تئاتر خیابانی برای کودکان و نوجوانان برگزار می کرد که مورد استقبال کودکان و خانواده ها قرار می گرفت.
بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم فردا (سه شنبه) به کار خود در باغ موزه دفاع مقدس پایان می دهد.
فراهنگ (1) ** 1569

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





30/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن